Motor & Motorrijden #39

Status
Not open for further replies.
6gacgh.jpg
 
Bij ons was met pinksteren een oldtimerdag. Auto's, tractors, motoren, brommers etc. Toen was er ook een man met een Zündapp, 49,9cc, dubbelroterende inlaat (2 carbs) en dat ding perste er gewoon rond de 20pk uit. Was echt ziek wat die oude man allemaal fabriceren.

Daarom, dat vind ik mooi :)
 
Wat ben ik gisteravond lekker aan het knallen geweest zeg :W **zit nogsteeds te genieten** :D
 
Hebben jullie ook last van je (linker) pols na een tijdje rijden?

Zodra ik even een uurtje oid weg ben te rijden krijg ik echt enorm last van me pols, dit bij het inknijpen van de koppeling...

Met de elfstedentocht van vorige week al het laatste stuk opgeschakeld zonder koppeling en met terug moest ik me er echt toe zetten om de hendel in te knijpen:X
Heb je nadat je de motor gekocht hebt, hem wel afgesteld op jouw zitpositie/gewicht? Het zou goed kunnen dat de voorvork te hard staat oid. Of je knijpt/leunt te hard in de clipons.

Mijn voorvork is niet goed, de vorige eigenaar heeft de vork gereviseerd maar er teveel/verkeerde olie ingegooid en een stelschroef gesloopt, hierdoor is hij rechts harder geveerd. Na een tijdje rijden krijg ik het gevoel dat mijn handen slapen.
 
Hebben jullie ook last van je (linker) pols na een tijdje rijden?

Zodra ik even een uurtje oid weg ben te rijden krijg ik echt enorm last van me pols, dit bij het inknijpen van de koppeling...

Met de elfstedentocht van vorige week al het laatste stuk opgeschakeld zonder koppeling en met terug moest ik me er echt toe zetten om de hendel in te knijpen:X

Ik had hier ook last van met die korte Pazzo's. Dit icm. de koppeling van een Ducati is dus echt geen pretje. Nu met de orginele hendels en ik rijd echt 2000x relaxter. Ik kan me voorstellen dat het wennen is, en al helemaal tijdens een rit van 200+ km.

Moet zeggen dat ik tijdens m'n Elfstedentocht (tijdens de oldtimer-rit :W) 0,0 last had van m'n klauwen op de M1100 :D :P
 
Yeah! Vrijdag & Zaterdag weer naar de MotoGP! Vrijdag op uitnodiging van Yamaha, dus weer lekker door de pit/paddock sjouwen :W
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top