Motor & Motorrijden #39

Status
Not open for further replies.
Gister een motor gekocht!! :W A.s. dinsdag ophalen, en dan volgen de foto's. Is een GS750 uit '78 in erg goede staat, semi-caferacer. :)
 
Morgen (eigenlijk vandaag dus) weer eindelijk op de Mille knallen. Koppelingsplaten erin gezet en het was weer gefixt. Ding rijd ook direct een heel stuk soepeler.

Alleen mag hij wel op de testbank voor een afstelbeurt. Ik heb laatst de demper gevuld, omdat er echt teveel herrie uit kwam. Hij lijkt nu op de afstelling nietmeer zo lekker te staan.
 
Ik moet mijn koppeling ook na laten kijken... Schakelt af en toe niet goed tussen 1-N-2, blijft soms ergens hangen.
 
Morgen (eigenlijk vandaag dus) weer eindelijk op de Mille knallen. Koppelingsplaten erin gezet en het was weer gefixt. Ding rijd ook direct een heel stuk soepeler.

Alleen mag hij wel op de testbank voor een afstelbeurt. Ik heb laatst de demper gevuld, omdat er echt teveel herrie uit kwam. Hij lijkt nu op de afstelling nietmeer zo lekker te staan.

Nam jij de afslag bij Erasmus Universiteit?
Daar reed nml net zo'n Mille net :)
 
Ik ben in Soerendonk geweest en nu ben ik weer terug in Weert. Dus weet wel zeker dat ik het niet was :P.

Tis mooi kutweer buiten..... :|. Ik word er echt zielig van, iedere keer niet goed kunnen rijden door het kutweer...
 
In t Zuiden regent het.

IMG_5143.JPG


Binnenkort zoiets erbij denk ik :W. Vind de huidige ontwikkelingen in de Kreidler scene goed mooi, met Minarelli verticaal cylinders die pas worden gemaakt.
 
standaard breidtwand niet goed genoeg, of was het nou supertherm (zegt de ouwe zundapp rijder)

//oh wacht tis geforceerde luchtkoeling, vandaar
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top