Motor & Motorrijden #39

Status
Not open for further replies.
vandaag ander blokje onder mijn oldtimer gezet. wilde we hem starten, vliegt dat ding in brand. Na 10 min tovh kunnen blussen :p
 
Ik zit er aan te denken om ook te beginnen aan motor rijbewijs.

Iemand in de omgeving Spijkenisse een goede rijschool ?
Zit zelf te denken aan Tempo. Iemand anders ideeën ?

En is het de juiste tijd om te beginnen? Haal ik het voor de winter:+
Wil toch wel minimaal 1x per week gaan lessen.
 
Ik ben zeker de enige die die geintjes allang niet meer grappig vind? :'(
Zie liever paar foto's bijvoorbeeld.

Gaat altijd veel te lang door met de kleine kindjes hiero..





ON:

Gister bij die R1 gekeken, zou allemaal al rond zijn maar uiteraard had ik gewoon weer totaal 500km gereden voor een afgetrapte fiets die aan elkaar zat met tie-wraps (no joke), gebroken/gescheurde kappen etc. Ketting nog nooit zo slap gezien, contact wou niet om, slot van de buddy en zijstandaard waren los. En als klap op de vuurpijl kon het buddyzitje niet meer goed dicht dus had hij die vastgemaakt met het kabeltje van een schijfremslot zodat hij vast bleef tijdens het rijden!!!!!!
 
Dat is wel heel extreem. Wel zonde van de km's die je gereden hebt om naar die rotzooi te gaan kijken.
 
Gaat altijd veel te lang door met de kleine kindjes hiero..





ON:

Gister bij die R1 gekeken, zou allemaal al rond zijn maar uiteraard had ik gewoon weer totaal 500km gereden voor een afgetrapte fiets die aan elkaar zat met tie-wraps (no joke), gebroken/gescheurde kappen etc. Ketting nog nooit zo slap gezien, contact wou niet om, slot van de buddy en zijstandaard waren los. En als klap op de vuurpijl kon het buddyzitje niet meer goed dicht dus had hij die vastgemaakt met het kabeltje van een schijfremslot zodat hij vast bleef tijdens het rijden!!!!!!

hmmm het is er op de foto's niet aan af te zien. zullen wel oude foto's zijn.
 
Ik ben zeker de enige die die geintjes allang niet meer grappig vind? :'(
Zie liever paar foto's bijvoorbeeld.

247400_130149983732562_100002126832761_227761_3644479_n.jpg


Lekker gereden vandaag 8)
 
Gister bij die R1 gekeken, zou allemaal al rond zijn maar uiteraard had ik gewoon weer totaal 500km gereden voor een afgetrapte fiets die aan elkaar zat met tie-wraps (no joke), gebroken/gescheurde kappen etc. Ketting nog nooit zo slap gezien, contact wou niet om, slot van de buddy en zijstandaard waren los. En als klap op de vuurpijl kon het buddyzitje niet meer goed dicht dus had hij die vastgemaakt met het kabeltje van een schijfremslot zodat hij vast bleef tijdens het rijden!!!!!!

Terwijl hij hem in de advertentie doet overkomen als een goede motor?

Ik zou gewoon serieus km vergoeding vragen aan hem :) kut volk.
 
Heeft iemand een site waar ik netto-consumentenprijzen kan vinden van motoren? Bijvoorbeeld van een KTM 525 EXC 2006?
 
Moet je even de op de Univé site het dingetje invullen om de prijs van je verzekering te berekenen, dan krijg je netto cataloguswaarde.
 
Terwijl hij hem in de advertentie doet overkomen als een goede motor?

Ik zou gewoon serieus km vergoeding vragen aan hem :) kut volk.


Als iemand bij mij iets komt bekijken om te kopen en het is iets en hij gaat zeuren om km vergoeding, zou ik hem gewoon uitlachen. Zoiets doe je niet.... Dat is het risico van het vak... Het is klote, maar ja dat is niet anders. Eerst 2 keer nadenken voordat je zoveel KM's gaat rijden voor een bike.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top