Motor & Motorrijden #39

Status
Not open for further replies.
Wat is nou eigenlijk het voordeel/de reden waarom iedereen die (imitatie)pazzo's wil?
Wat doen ze wat de std dingen niet doen? (Ben nog een leek op motorgebied)

Die MOET je als diehard mfér hebben natuurlijk net als een akrapovic uitlaat. Anders val je buiten de groep
we.gif
 
Die dingen zijn puur voor de looks bij mij.
Moet wel zeggen dat ik ze, doordat ze wat vierkanter zijn, wat lekkerder aanvoelen.
 
Ik heb er een andere beugel bij mij opgezet van de winter, nu staat mijn pijp net iets stijler. Anders raakte ik de curbstones...
 
Hello Ladies :)

scaled.php


Handschoenen van vorige post gehaald, ze zaten gewoon in 1 keer perfect!
Zal dadelijk thuis misschien nog wat pics schieten en zodra mijn helm binnen is ook uiteraard.
 
@denna

:D! Het houdt niet op :P. Ik ben blij dat ik ook een seatpipe heb. Anders raak ik ook de ....., naja laat ook maar :+.
 
Wat een discussies hier joh :P over high mount uitlaten ? Haha gvd. Denk dat ik m'n akrapovic ook maar ga verbouwen... Gelukkig heb ik m'n pazzo's nog, anders zou ik niet meer bij de groep horen idd Maykel.
 
gister ff een stel Devil dempers op een Ducati SS750 pasgemaakt , met de originele pijpen tussen spruitstuk en dempers stak ie een enorm eind er achter uit , even wat afgezaagd van de nieuwe pijpen , even van de oude pijpen , en even weer netjes met Tig verbonden aan elkaar , een stuk beter!! alleen kwamen we er al snel acher dat de DB killers er echt uit moesten , zat veel te weinig geluid in :P
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top