Motor & Motorrijden #39

Status
Not open for further replies.
Ach ik reed helemaal naar Londen om erachter te komen dat de motor verre van ''showroom condition'' was. Flikker..


Trouwens een monoseatje gescoord op ebay voor 65 euro. Krengen zijn gewoon 215 nieuw en nauwelijks 2ehands aangeboden dus mooie deal :)
 
Hoorde ik ook wel van een collega. Gingen ze naar engeland voor 2 bikes. 1 van de kerels zat bij een lokale kroeg te zuipen waar hij dus gewoon op zijn bike heen was gereden. Was ook een vies ding zij die. En zo meerdere bikes bekeken.

Hebben uiteindelijk 1 mooie bike gevonden voor zijn maatje, maar zelf had die niets....
 
Terwijl hij hem in de advertentie doet overkomen als een goede motor?

Ik zou gewoon serieus km vergoeding vragen aan hem :) kut volk.

of gewoon geen 500 km verderop gaan zoeken , en minder in sprookjes geloven , en zeker mensen minder vertrouwen wat verkoop va zulke dingen betreft :P
 
+1

En wat ik me ook altijd afvraag aan die foto's dat mensen zichzelf helemaal in dat leren pak heisen met de laarzen en handschoenen en helm en al. Neem aan dat ze daarna echt gaan rijden of wordt daarna alles gelijk weer uitgetrokken? Anders heb je gewoon echt een half uur van je tijd weg gesmeten voor een foto met een pak aan?
 
Volgensmij dan ook met de high mount uitlaatjes?

Het is gewoon focking lelijk (mijn mening...) Maar om dan gelijk zo'n jonge de grond in te trappen? Ik vind het ook kansloos om volledig in pak te gaan en dan een foto te maken en dan weer uit doen.

Maar ja ieder zijn ding toch?
 
Dus als ik het goed begrijp maak je je druk omdat iemand misschien niet gaat rijden nadat hij/zij zijn of haar pak aan heeft gedaan?
En dan zeggen dat die mensen hun tijd daaraan verspillen.
Hoe ging dat spreekwoord ook al weer, iets met een pot en een ketel en zwart zien ofzo?

:D
 
Volgensmij dan ook met de high mount uitlaatjes?

Het is gewoon focking lelijk (mijn mening...) Maar om dan gelijk zo'n jonge de grond in te trappen? Ik vind het ook kansloos om volledig in pak te gaan en dan een foto te maken en dan weer uit doen.

Maar ja ieder zijn ding toch?

Dat ging niet eens om de uitlaat zelf. Beter lezen...
 
Door de vele foto's die ik ineens weer zag verschijnen... Viel me gewoon ff op.

En ging idd niet helemaal om de high mount maar om uitlaat scrape.
 
Tja beetje sneu is het wel, maar als je een pak koopt wil je dat thuis wel even laten zien toch? het is neit zo dat ik hem elke dag aantrek hoor ;)
Zou er btw wel mee willen rijden maarja heb nog geen motor :D

Of hap ik nu teveel?

Laat iedereen lekker in zijn waarde met ze pak, high mount uitlaat of weet ik wat.
 
Tja beetje sneu is het wel, maar als je een pak koopt wil je dat thuis wel even laten zien toch? het is neit zo dat ik hem elke dag aantrek hoor ;)
Zou er btw wel mee willen rijden maarja heb nog geen motor :D

Of hap ik nu teveel?

Laat iedereen lekker in zijn waarde met ze pak, high mount uitlaat of weet ik wat.

Daar doelde ik meer op. Vond het vrij kansloos om 2 pagina's lang te moeten lezen over uitlaat scrapen....
 
@ Mini ? Was de prijs er ook naar dat die motor er zo gaar uitziet ? Is je budget krap ? Kan er niet helemaal inkomen dat mensen de volle mep voor een vrak gaan vragen...
Geen Z750 meer dus ?
 
Ik ben 2 weken geleden op een zondagmorgen (nog het ergste) in de auto gestapt om 350km te rijden om naar een motor te kijken.
Foto's van de advertentie zagen er wel goed uit maar niet echt detailfoto's ofso.
Maar toen ik daar kwam was ik wel verkocht hoor. Echt niks op aan te merken, geen krasje:)
Motor stond ook op motor-forum te koop toen trouwens:D

Je kan dus ook 'geluk' hebben:#
 
't Is gewoon hatelijk dat mensen niet de moeite nemen een fatsoenlijke foto te maken. Wil je je shit verkopen of niet?
Je hebt er echt geen boeiende camera voor nodig en maak gewoon foto's van dingen die je zelf ook zou willen zien wanneer je op zoek bent.
Ik zou er ook gewoon vooraf om vragen, zeker wanneer 't zo'n tering stuk weg is?
 
Toen ik voor een motor keek nam ik niet eens de moeite om advertenties met 'slechte' foto's te bekijken. Aan de moeite die iemand doet een fatsoenlijke advertentie te maken kun je al een beetje aflezen hoe iemand met zijn spullen omgaat denk ik.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top