Motor & Motorrijden #36

Status
Not open for further replies.
mooi motorweer volgens mij vandaag , ik zag net een vriend van mij op zijn vader zijn Blackbird langskomen , met de nieuwe kleding die we gister hebben gekocht :P

Hij kijkt zelf btw naar een cbr900 fireblade van rond 2000.

heb zelf de ophangingsbeugels van de voorkuip even mee laten spuiten op het werk , waren niet zo mooi meer , nieuwe koppelingskabel gekocht en nieuwe olie , want volgens mij heeft een andere motorzaak mij vorig jaar gewoon verkeerde olie mee gegeven..

carburateurs even schoongemaakt , nu nog even de boel weer in elkaar , motor word steeds beter :) alleen jammergenoeg nou behoorlijk last van mijn nek :|
 
Ik ben blij dat u dit merchandise te koop zijn want ik ben heel geïnteresseerd in het kopen van deze zo spoedig mogelijk, ben niet erg goed in het Nederlands, maar ik zal graag willen vertellen iets over mezelf, ik ben ingenieur en ik blijf in Manchester , Verenigd Koninkrijk, maar op dit moment druk bezig voor een klant op Bermuda. Hoe ik dit wens om te komen en te controleren, maar i cant te wijten aan feit dat ik ben druk bezig op het moment zoals ik al zei, dus ik zal graag willen dat u mij e-mail met de werkelijke prijs die u bereid bent om het te verkopen want ik zal willen kopen deze goederen zo spoedig possible.Hope te lezen terug van u vriendelijk soonest.And mij antwoord terug in English.Thanks

Mrs Marry William.
Cityside House,40 Adler Street
London E1 1EE,United Kingdom

Heb terug gestuurd; fuck yourself.

Zal wel 't laatste zijn wat ik er van hoor ;).


Goh, een bekend mailtje, heb deze vanmorgen ook ontvangen
haha maar daar trappen wij natuurlijk niet in! Sukkel!
 
Tof ding, zitten wel een ouderwets tellerblok op zo'n ding zeg!

Dan heb je nog nooit geprobeerd bij zo'n ding iets in te stellen.. Damn, das best lastig :P Zit ook een laptimer op, je kunt de accu spanning bekijken, het ding instellen in graden celsius of fahrenheit, kilometers of mijlen, service-interval-waarschuwing, toerental waarschuwingslampje dat je kunt instellen in intervallen van 100rpm en dan is er vast nog wel wat ik vergeet :+

Oja, je kunt er ook je snelheid op aflezen. En je hoogst gereden snelheid..
 
Morgen misschien de Tuono inruilen op een Z1000.

Wil hem eigenlijk niet weg doen, maar heb er nu al een paar keer mee stil gestaan door kapotte electronica. Vorige week eprom laten repareren a 500 euries. Wordt je niet vrolijk van. Dat is nog niet het ergste, je kan niet door de regen rijden of 't ding kapt er weer mee :')

Ook al kan 'ie nu weer volop mee, ga ik hem toch weg doen en iets kopen wat wel blijft rijden als je ook regelmatig in de regen rijd..

Vind een z1000 wel wat.. Helaas geen Twin, maar tenminste wel een Jap :P

Specs zijn vergelijkbaar, alhoewel de Z onderin vast wel wat koppel mist.
 
Ga eerst maar es een LANG stuk proefrijden op een Z ;)

Mij is die fiets echt slecht bevallen. Ik kwam van 2 ducati's en het viel echt op alle vlakken tegen. De ducati monster blijft imo toch een van de best gebalanceerde nakeds, gewoon een tijdloze motor.

Ik had overigens een 2008 (wit), oude model ben k niet mee bekend.
 
rrpj74.jpg


wqzhl.jpg


24awirm.jpg


Wachtend op een remklauw en mooi weer :P
 
Ga eerst maar es een LANG stuk proefrijden op een Z ;)

Mij is die fiets echt slecht bevallen. Ik kwam van 2 ducati's en het viel echt op alle vlakken tegen. De ducati monster blijft imo toch een van de best gebalanceerde nakeds, gewoon een tijdloze motor.

Ik had overigens een 2008 (wit), oude model ben k niet mee bekend.

Waarschijnlijk een 2006 model..
Wat was jouw probleem met die bike dan?

Heb eens op een 2009 gereden, die reed wel lekker.

Monster vind ik juist helemaal niks.
Dingen zitten veel te laag..

Beste naked blijft de Tuono, maar dan moet je alleen met mooi weer rijden..
 
"Schijnbaar", volgens vorige eigenaar zou mijn Mille nergens last van hebben in de stromende regen, waar een aantal keren in gereden heeft.

Of rij jij constant in klote weer, Alex:P ?
 
"Schijnbaar", volgens vorige eigenaar zou mijn Mille nergens last van hebben in de stromende regen, waar een aantal keren in gereden heeft.

Of rij jij constant in klote weer, Alex:P ?

Ik rijd regelmatig een uur lang in gietende regen. Natuurlijk niet alle problemen die ik had waren door de regen. Startrelais bv is een bekend probleem. Maar dat mijn Ecu verrot was kwam wss door waterschade.

Al met al heb ik nu een paar keer stil gestaan en daar zit je gewoon niet op te wachten als het je hoofdvervoer is..
 
Dan trek je toch gewoon een plastic zak om de elektronica heen?

Vetste naked in mijn ogen blijven ook de Monsters. Onlangs kort blokje op een S4RS gereden.... schrok er van, wat een power in zo'n ding :D

Nieuwe Monster 696/1100 is even wennen, maar ook een fantastische zithouding op zo'n ding!
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top