Roel. Well-Known Member 15 February 2011 #881 Een jongen van het forum zocht toch zo'n apparaat? Peed ofzo?
melf #50 Well-Known Member 15 February 2011 #882 melf #50 said: ik ga nu even kijken of onze plof nog loopt gister even de carb er weer op gezet... Click to expand... en ja het loopt weer kriebelt al wel weet om te gaan rijden , zeker na alles wat ik eraan gedaan heb nog ff wat dingen poetsen , zijkuipen er weer op en als het mooi weer is eens voorzichtig proberen
melf #50 said: ik ga nu even kijken of onze plof nog loopt gister even de carb er weer op gezet... Click to expand... en ja het loopt weer kriebelt al wel weet om te gaan rijden , zeker na alles wat ik eraan gedaan heb nog ff wat dingen poetsen , zijkuipen er weer op en als het mooi weer is eens voorzichtig proberen
RobertV Verrekte Mongol 15 February 2011 #883 Roel. said: Een jongen van het forum zocht toch zo'n apparaat? Peed ofzo? Click to expand... jup.
Rocco. GOLF MK5 TDI - VVT 15 February 2011 #884 @ Wheelex Begin zon Tuono steeds dikker te vinden :W Wat is eigenlijk 'normaal' qua kmstand voor een motor van die leeftijd?
@ Wheelex Begin zon Tuono steeds dikker te vinden :W Wat is eigenlijk 'normaal' qua kmstand voor een motor van die leeftijd?
WheeleX Well-Known Member 16 February 2011 #885 Rocco. said: @ Wheelex Begin zon Tuono steeds dikker te vinden :W Wat is eigenlijk 'normaal' qua kmstand voor een motor van die leeftijd? Click to expand... Varieert nogal. Er zijn motoren met 20.000km en motoren die zoals die van mij 60 hebben gelopen. Je ziet er veel met rond de 40k. Als je omrekend dat de motor nu 8 jaar oud is, dan komt het op nog geen 8.000km per jaar. Wat natuurlijk helemaal niet veel is..
Rocco. said: @ Wheelex Begin zon Tuono steeds dikker te vinden :W Wat is eigenlijk 'normaal' qua kmstand voor een motor van die leeftijd? Click to expand... Varieert nogal. Er zijn motoren met 20.000km en motoren die zoals die van mij 60 hebben gelopen. Je ziet er veel met rond de 40k. Als je omrekend dat de motor nu 8 jaar oud is, dan komt het op nog geen 8.000km per jaar. Wat natuurlijk helemaal niet veel is..
Peed. Tuono. 16 February 2011 #886 Klopt Roel! Ik ben er alleen ook niet uitgekomen met inruilen van mijn Fireblade. Die staat nu dus ook op marktplaats. Als die weg is ga ik pas zoeken naar een Tuono.
Klopt Roel! Ik ben er alleen ook niet uitgekomen met inruilen van mijn Fireblade. Die staat nu dus ook op marktplaats. Als die weg is ga ik pas zoeken naar een Tuono.
Vincent-Aerox Scooterloos 16 February 2011 #887 @WheeleX vet ding zeg! @Melf, wat voor een heb je? pics?
zraa RN22 16 February 2011 #888 Ik heb een nieuw wiel erop [ir]http://i54.tinypic.com/ao04yc.jpg[/ir] Voorwiel moet nog, heb ik nog geen bok voor.
Ik heb een nieuw wiel erop [ir]http://i54.tinypic.com/ao04yc.jpg[/ir] Voorwiel moet nog, heb ik nog geen bok voor.
Rowan Well-Known Member 16 February 2011 #889 Ga dat is even snel regelen dan!! :W (anders leen je die van mij maar!)
StuntSnuiver Slider Invasie! 16 February 2011 #891 Moet wel eerlijk zeggen dat de gouden kleur die de originele velgen hebben mooier vind.
melf #50 Well-Known Member 16 February 2011 #892 Vincent-Aerox said: @WheeleX vet ding zeg! @Melf, wat voor een heb je? pics? Click to expand... Yamaha FZR600 , 91 , niet zo spectaculair en modern als vele anderen hier maar het rijdt zeker goed nog sterker , ik heb net even een testritje gemaakt , ik kwam thuis en het was lekker en nog niet donker , pak aan , nieuwe laarzen aan en knallen! ik had ook even een kolletje gekocht vorige week , scheelt toch wel een boel
Vincent-Aerox said: @WheeleX vet ding zeg! @Melf, wat voor een heb je? pics? Click to expand... Yamaha FZR600 , 91 , niet zo spectaculair en modern als vele anderen hier maar het rijdt zeker goed nog sterker , ik heb net even een testritje gemaakt , ik kwam thuis en het was lekker en nog niet donker , pak aan , nieuwe laarzen aan en knallen! ik had ook even een kolletje gekocht vorige week , scheelt toch wel een boel
S.Wokkel www.tussenhaakjes.nl 16 February 2011 #895 StuntSnuiver said: Moet wel eerlijk zeggen dat de gouden kleur die de originele velgen hebben mooier vind. Click to expand... Nietes!, dit staat beter bij de vorkpoten! Lekker weertje ook, lijkt wel zomer!
StuntSnuiver said: Moet wel eerlijk zeggen dat de gouden kleur die de originele velgen hebben mooier vind. Click to expand... Nietes!, dit staat beter bij de vorkpoten! Lekker weertje ook, lijkt wel zomer!
WheeleX Well-Known Member 16 February 2011 #896 @zraa: Nog even een zwart rem- schakelsetje erop, dan is 'ie imo behoorlijk af :W
mman Mk4 GTI & Gsxr 600K7 16 February 2011 #897 wat een geil ding die r1 beter regel je snel ook je voorwiel
Rowan Well-Known Member 16 February 2011 #900 Stuk vetter inderdaad! Dan wel ook een compleet zwart frame.