Motor & Motorrijden #36

Status
Not open for further replies.
Ik ben blij dat u dit merchandise te koop zijn want ik ben heel geïnteresseerd in het kopen van deze zo spoedig mogelijk, ben niet erg goed in het Nederlands, maar ik zal graag willen vertellen iets over mezelf, ik ben ingenieur en ik blijf in Manchester , Verenigd Koninkrijk, maar op dit moment druk bezig voor een klant op Bermuda. Hoe ik dit wens om te komen en te controleren, maar i cant te wijten aan feit dat ik ben druk bezig op het moment zoals ik al zei, dus ik zal graag willen dat u mij e-mail met de werkelijke prijs die u bereid bent om het te verkopen want ik zal willen kopen deze goederen zo spoedig possible.Hope te lezen terug van u vriendelijk soonest.And mij antwoord terug in English.Thanks

Mrs Marry William.
Cityside House,40 Adler Street
London E1 1EE,United Kingdom

Heb terug gestuurd; fuck yourself.

Zal wel 't laatste zijn wat ik er van hoor ;).

zo , hele dag op stap geweest , eerst bij Ten kate gekeken , daarna bij Kalsbeek , waar ze blijkbaar meer aandacht hadden voor de motorbeurs dan voor klanten , en er was ook weinig voor mij bij , en voor een vriend van mij ook niet. En 1 of andere medewerker was bezig met pakken van de trap af te slepen , letterlijk slepend over de trap en grond , vond ik niet echt netjes en zeker niet proffesioneel overkomen..

de Suomy helm die ik wou kopen lag er wel en in 3 maten , maar ik vond de binnenvoering aan de voorkant veel te los zitten , en de sluiting zeer gaar maar schijnt modern te zijn (D-clip), wel was het een zeer mooie en aparte helm , alleen wederom niet echt iemand die mij ermee kon helpen ,en verdere keuze aan AGV behalve allerlei Rossi helmen was er ook niet , ik ben vaker bij Kalsbeek geweest maar vandaag was IMO een aanfluiting. Het was er ook 1 zooi btw..

Bij Ten Kate motoren had ik al eerder een Overall en handschoenen gekocht , mij vriending net zo , personeel is daar stukken proffesioneler en het assortiment stukken beter voor elkaar! Daar heb ik ook een set Sidi laarzen gekocht (de oude knelden nogal) , zo heb ik nu een set blauwe en rode staan , zelfde laarzen :P Ook nog even een setje met zomer en winter kol gekocht , miste ik vorig jaar wel soms!

Helm heb ik dus helaas nog niet :'(

denk dat als je het eenmaal in de gaten hebt het ook zo gepiept is :)
heb zelf ook een kliksluiting hoor, maar kan me voorstellen dat erg ewoon een handigheidje voor is

Zelf zijn al mijn helmen dubbel D uitgevoerd.

Vind het zelf prettig werken. De helm zit ook altijd strak omdat je hem iedere keer opnieuw aantrekt.
Met een kliksluiting is het 1 stand of je moet met die bandjes gaan stellen om hem strakker of losser te krijgen.

Afgelopen weken de Hornet klaar gemaakt voor het nieuwe seizoen.

Heb hem in de herfst gekocht van een vrouw, die hem niet meer gebruikte.
Heb er maar een nieuw setje banden om laten leggen, aangezien de eerste set banden uit 2000 er nog op zaten, na 24.000km.
Ben achter voor een BT016R Pro 'Hypersport' gegaan, en voor ligt er nu een BT016F op.
Ook heb ik de knipperlichten van een nieuwer type erop gezet.

Hier wat foto's:

[IR]http://img844.imageshack.us/img844/4094/hornet1n.jpg[/IR]

[IR]http://img197.imageshack.us/img197/8600/snv85342.jpg[/IR]

[IR]http://img15.imageshack.us/img15/5462/hornet3z.jpg[/IR]

Ben alleen nog op zoek naar een mooie oplossing voor de kentekenplaat.
Zijn er speciale houders voor de Hornet ?

Last edited:
Status
Not open for further replies.
Back