zo , hele dag op stap geweest , eerst bij Ten kate gekeken , daarna bij Kalsbeek , waar ze blijkbaar meer aandacht hadden voor de motorbeurs dan voor klanten , en er was ook weinig voor mij bij , en voor een vriend van mij ook niet. En 1 of andere medewerker was bezig met pakken van de trap af te slepen , letterlijk slepend over de trap en grond , vond ik niet echt netjes en zeker niet proffesioneel overkomen..
de Suomy helm die ik wou kopen lag er wel en in 3 maten , maar ik vond de binnenvoering aan de voorkant veel te los zitten , en de sluiting zeer gaar maar schijnt modern te zijn (D-clip), wel was het een zeer mooie en aparte helm , alleen wederom niet echt iemand die mij ermee kon helpen ,en verdere keuze aan AGV behalve allerlei Rossi helmen was er ook niet , ik ben vaker bij Kalsbeek geweest maar vandaag was IMO een aanfluiting. Het was er ook 1 zooi btw..
Bij Ten Kate motoren had ik al eerder een Overall en handschoenen gekocht , mij vriending net zo , personeel is daar stukken proffesioneler en het assortiment stukken beter voor elkaar! Daar heb ik ook een set Sidi laarzen gekocht (de oude knelden nogal) , zo heb ik nu een set blauwe en rode staan , zelfde laarzen
Ook nog even een setje met zomer en winter kol gekocht , miste ik vorig jaar wel soms!
Helm heb ik dus helaas nog niet :'(