Motor & Motorrijden #35

Status
Not open for further replies.
Wat zijn veel revisies?
Ik hoorde dat die 520 wel onderhoudsgevoelig waren en dat die 525 verbeterd waren op bepaalde punten.
En onderhoud is toch gewoon, olie in de gaten houden. Kleppen stellen op z'n tijd.
Revisies in de zin van compleet blok uit elkaar en lagers vervangen, etc etc?
 
Zelfmoordmachines is misschien wel lichtelijk overdreven. Maar een feit is wel dat ik een "veilige" kooi om me heen heb. Op een motor ben je gewoon zo kwetsbaar. Maar het is inderdaad ook wel een stuk frustratie hoor. Je kijkt er na zoiets gewoon totaal anders tegenaan.

Ik snap het ook wel van je, maar tis ook gewoon domme pech geweest :( vooral omdat nog steeds niemand weet wat nou precies de oorzaak geweest kan zijn.
Net wat je zegt, een paar centimeter naar rechts of links, en het was gewoon allemaal "goed" afgelopen..


Heb je bericht ook aan de ZXR leden doorgegeven, moest hier posten, dat hun het ook een eer vonden, om op deze manier hun laatste eer te mogen tonen..

Nogmaals, sterkte met het verwerkingsproces..
 
Net nog even met de VFR naar school geweest, prima weertje. Jammer van de wind, maar het is dus echt totaal nog niet koud :)

Zijn er van jullie mensen ge"intereseerd in een snertrit?
 
Wat zijn veel revisies?
Ik hoorde dat die 520 wel onderhoudsgevoelig waren en dat die 525 verbeterd waren op bepaalde punten.
En onderhoud is toch gewoon, olie in de gaten houden. Kleppen stellen op z'n tijd.
Revisies in de zin van compleet blok uit elkaar en lagers vervangen, etc etc?

Beter ff doorsparen en ietsje frissere/nieuwere bike kopen!

Maatje van me kocht verleden week bij de dealer 1 van '08 voor 6rooitje dan nog ff dikkepiemelspullen erop voor een 1500euro en je hebt een dikke bike die ook iets meer waard is..
 
Beter ff doorsparen en ietsje frissere/nieuwere bike kopen!

Maatje van me kocht verleden week bij de dealer 1 van '08 voor 6rooitje dan nog ff dikkepiemelspullen erop voor een 1500euro en je hebt een dikke bike die ook iets meer waard is..

:D

Ik ga Zaterdag kijken bij een RSV Mille (de normale, geen R), ik ben benieuwd of hij zo netjes is als hij beweerd.
 
Waarom geen R? Staan er toch genoeg van te koop dacht ik? En zoveel meer kosten ze niet..

En daarbij, een R heeft toch wat meer vermogen..
 
Omdat een R toch een redelijk stuk duurder is dan deze. Bovendien vind ik het oude model mooier als het model vanaf 2002.

Deze heeft 127 pk op het achterwiel, das wel ff zat voor iemand die beginnend rijder is...
 
Beter ff doorsparen en ietsje frissere/nieuwere bike kopen!

Maatje van me kocht verleden week bij de dealer 1 van '08 voor 6rooitje dan nog ff dikkepiemelspullen erop voor een 1500euro en je hebt een dikke bike die ook iets meer waard is..

Die nog 1500.- in waarde is gezakt bedoel je:D Want die zie je al zoiezo niet meer terug.
 
Niet per se ;).. Originele zooi bewaren en weer monteren bij verkoop, dikkepiemelspul weer verkopen voor weliswaar wat minder
 
Balen mini-g,
het is idd opletten met dit weer. Zag vandaag nog een R1 of R6 (kon het zo snel niet zien) die dacht ff flink gas te geven nadat hij van de rotonde af kwam. Ging ook maar net goed. Het achterwiel slipte weg en hij lag bijna op z'n plaat.
 
Imo ben je dan ook niet echt slim bezig. Ik ga morgen met die testrit iig relext aan doen, geen zin om op me bek te gaan:p.
 
Nou van de week kwam een klasgenoot ook met het geweldige idee om met de motor naar school te gaan. Zoveel gas gaf ik nou ook weer niet maar overal wheelspin
 
Omdat een R toch een redelijk stuk duurder is dan deze. Bovendien vind ik het oude model mooier als het model vanaf 2002.

Deze heeft 127 pk op het achterwiel, das wel ff zat voor iemand die beginnend rijder is...

En gewone en R zijn motorisch precies hetzelfde, verschil zit in de afwerking (carbon, gesmede wielen, Ohlins) en tot ik denk 2002 een lichter subframe. Van de oude is ook een R, er staat nog wel een mooie te koop geloof ik. Het model van voor 2001 heeft inderdaad wel wat 8)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top