Motor & Motorrijden #35

Status
Not open for further replies.
En dan nog een nieuwe helm en evt. nieuw pak... Goed controleren of er niks krom is of afgebroken aan het frame van je fiets.
 
Zal ik idd even doen, maar hij heeft niets frontaals geraakt dus dat zal wel goedkomen.

2uh7gqo.jpg


Hoe zal dit onderdeel heten?
 
Erg kut voor je!

Maar met die bladerzooi op de weg nu, moet je echt uitkijken. Ging zelfs met de voet vanochtend bijna op me bek.
 
oeh das echt erg klote!
te hard geremd ofzo op een natte/gladde ondergrond ? Het voorwiel blokkeert zomaar met deze omstandigheden als je ff te hard knijpt..

Zeker ook nog als het de eerste schade is die je rijd aan je motor, dat is altijd een vervelende..
 
Klote man! Gelukkig heb je zelf niks ernstigs!

Mijn motor staat ook alweer een aantal weken in de garage. Daar komt ie ook niet eerder dan volgend voorjaar weer uit.
 
Goed zonde inderdaad. Ook jammer dat je niet weet hoe je ten val bent gekomen, leer je er ook niet echt van.
Maar wel een gelukje dat je zelf relatief goed eraf bent gekomen, een maatje van mij in augustus met ong. dezelfde snelheid gevallen, verder nergens tegenaan gegleden maar die begint nu net met revalidatie na een lang verblijf in het ziekenhuis.

Vandaag was het opzich wel lekker weer om te rijden, mijn ritje Zoetermeer-Leiden en terug toch wel met een grijns op mijn gezicht gedaan.
 
Dat is flink balen..

Ik baalde ook.. Vanmorgen in de regen naar m'n werk.
Heel de dag stralend weer. Stap weer op de motor om naar huis te gaan, begint het weer te regenen.. Je ziet geen donder in het donker+regen :+

Zit er aan te denken om alarmlichten te fixen op mijn motor, voor als ik tussen de auto's doorga.. Iemand een idee hoe ik dit het beste kan doen?
 
Even emotioneel en moraalridder mode aan.

Voor de mensen die het hem kende, en het iets interesseerd

De welbekende paaltjes waar de vangrail op rust is mijn onlangs overleden vriend fataal geworden. Ook nog is het laatste paaltje. Zijn motor startte gewoon in een keer, echt zo bizar.

20 cm meer naar rechts vallen en hij stond waarschijnlijk te schelden dat zn motor schade had. Zo dicht kan het allemaal bij elkaar liggen. Kijk ajb allemaal uit met die zelfmoordmachine's. Zoiets verwerken je naasten echt nooit van hun levensdagen, dat kan ik je garanderen.

www.tvanbuuren.nl

PS. Nog niet vermeld hier, maar zeer veel respect voor de ZXR-club, welke daar met een grote groep aanwezig waren, en Thijmen een schitterende laatste eer hebben bewezen.
 
Blijft klote Lars, en die vangraildiscussie is ook al jaren aan de gang idd...

Wie o wie kan mij helpen aan een voorvelg voor een gsx-r 750 K1 tm K5 of GSX-r 1000 K1 t/m K4?
 
Even emotioneel en moraalridder mode aan.

Voor de mensen die het hem kende, en het iets interesseerd

De welbekende paaltjes waar de vangrail op rust is mijn onlangs overleden vriend fataal geworden. Ook nog is het laatste paaltje. Zijn motor startte gewoon in een keer, echt zo bizar.

20 cm meer naar rechts vallen en hij stond waarschijnlijk te schelden dat zn motor schade had. Zo dicht kan het allemaal bij elkaar liggen. Kijk ajb allemaal uit met die zelfmoordmachine's. Zoiets verwerken je naasten echt nooit van hun levensdagen, dat kan ik je garanderen.

www.tvanbuuren.nl

PS. Nog niet vermeld hier, maar zeer veel respect voor de ZXR-club, welke daar met een grote groep aanwezig waren, en Thijmen een schitterende laatste eer hebben bewezen.

Thnx voor het respect Lars, zal het doorgeven, weet zeker dat ze het waarderen.. Er zijn ook meerdere positieve reacties van de famillie gekomen. Vond het zelf ook apart om mee te maken, zelfs leden die hem totaal niet kenden, gesproken hadden, of zelfs op het forum gezien, namen vrij om een laatste eer te bewijzen.
 
Last edited:
Blijft toch erg spijtig hoor. Zo jong. Tjah en zelfmoord machines, het is maar hoe je er over denkt. Ligt aan zoveel factoren.

In ieder geval nog gecondoleerd.
 
Even emotioneel en moraalridder mode aan.

Voor de mensen die het hem kende, en het iets interesseerd

De welbekende paaltjes waar de vangrail op rust is mijn onlangs overleden vriend fataal geworden. Ook nog is het laatste paaltje. Zijn motor startte gewoon in een keer, echt zo bizar.

20 cm meer naar rechts vallen en hij stond waarschijnlijk te schelden dat zn motor schade had. Zo dicht kan het allemaal bij elkaar liggen. Kijk ajb allemaal uit met die zelfmoordmachine's. Zoiets verwerken je naasten echt nooit van hun levensdagen, dat kan ik je garanderen.

www.tvanbuuren.nl

PS. Nog niet vermeld hier, maar zeer veel respect voor de ZXR-club, welke daar met een grote groep aanwezig waren, en Thijmen een schitterende laatste eer hebben bewezen.

Spijtig voor je vriend. Gecondoleerd daarmee.
Zelfmoordmachines is natuurlijk overdreven, maar ik begrijp je reactie. Skyline's hebben ook niet echt de beste reputatie op dat gebied.
 
Zelfmoordmachines is misschien wel lichtelijk overdreven. Maar een feit is wel dat ik een "veilige" kooi om me heen heb. Op een motor ben je gewoon zo kwetsbaar. Maar het is inderdaad ook wel een stuk frustratie hoor. Je kijkt er na zoiets gewoon totaal anders tegenaan.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top