Motor & motorrijden #27

Status
Not open for further replies.
Is dit bij Axel in de buurt? Of is het een andere watertoren in beeld :p Dat je 'gerolen' gebruikt doet het vermoeden alleen maar sterker worden trouwens ;)

Volgens mij is het niet in de buurt van Axel.. komt me iig niet bekend voor.. Wel in de buurt van Alex :p :+ Neuh dit is de dijk tussen Bergambacht en Lekkerkerk.. Toren die je ziet is in Bergambacht.

En ja hier praten ze wel redelijk boers dus bietje ploat ken t wel eens zijn..
 
Trouwens, je went echt te snel aan het koppel van een "1000".. zo'n gixxer 750 moet je echt veel hoger in de toeren zitten om koppel te hebben.. Vind dat maar niks :p
 
Toch maar even hier vragen..

Er waren er hier geloof ik een aantal met een Suzuki GSX-R 600 'Srad'?!

Hoop zelf m'n rijbewijs in September/Oktober ergens te hebben en wil dus van de winter op zoek naar een motor, maar de 'Srad" viel me op, omdat het een relatief goedkope supersport is. Zijn dit mooie begin-motoren?

Wat is een beetje een 'goede' kilometerstand voor een motor? Waar moet je goed op letten bij de aankoop van een 2ehandsje?

En zijn er nog goede andere alternatieven voor een budget van rond de 3/4k?
 
Toch maar even hier vragen..

Er waren er hier geloof ik een aantal met een Suzuki GSX-R 600 'Srad'?!

Hoop zelf m'n rijbewijs in September/Oktober ergens te hebben en wil dus van de winter op zoek naar een motor, maar de 'Srad" viel me op, omdat het een relatief goedkope supersport is. Zijn dit mooie begin-motoren?

Wat is een beetje een 'goede' kilometerstand voor een motor? Waar moet je goed op letten bij de aankoop van een 2ehandsje?

En zijn er nog goede andere alternatieven voor een budget van rond de 3/4k?

cbr600f, zx-6r, r6.
 
Toch maar even hier vragen..

Er waren er hier geloof ik een aantal met een Suzuki GSX-R 600 'Srad'?!

Hoop zelf m'n rijbewijs in September/Oktober ergens te hebben en wil dus van de winter op zoek naar een motor, maar de 'Srad" viel me op, omdat het een relatief goedkope supersport is. Zijn dit mooie begin-motoren?

Wat is een beetje een 'goede' kilometerstand voor een motor? Waar moet je goed op letten bij de aankoop van een 2ehandsje?

En zijn er nog goede andere alternatieven voor een budget van rond de 3/4k?

Je ziet ze genoeg met rond de 20k op de teller. Budget voor een nette SRAD 600 is tussen de 3 en 3,5k. Nokkenaskettingspanner (leuk woord voor scrabble) kan ratelen, maar dat hoor je vrij duidelijk. Is een SRAD kwaal, maar heb er zelf geen last van. Voor de rest een bullit proof motor.
 
3500€ . Ook net 23k gelopen en geen krasje op te vinden. Anders blijf ik er lekker op doorkarren. Heb er nog steeds plezier op.
 
Nieuwe pijpie :

ekg4fs.jpg


289h11x.jpg


adolqq.jpg


28slpxw.jpg


up next : donker kuipruitje
 
Lennox, ik zal t even doorgeven aan een bekende die is opzoek naar een nette srad in die prijsklasse. Jongen heeft alleen liever een wit/blauwe maar je weet maar nooit.

Jay-Rune, Toffe fiets. Pijp vind ik persoonlijk niet zo heel tof, maar is wel netjes.

StuntSnuiver: goed bezig
 
Jammer van dat embleem/demperklem op die nieuwe uitlaat.


Is het niets voor jou Sander? Jij bent toch altijd op zoek?


Heeft iemand nu al dat verkooptopic van Dani gezien op m-f ?
Verkoop van een Suzuki streetmagic brommer of motor :D
lachen met die relplies
 
Nee... nog niet, heb je een link van dat topic Tinne :D??

Wat betreft die fiets van Jasper... Eehm.. Ja!. Ik ben al echt een mega tijd opzoek naar iets wat ik echt vet vind..

Jammer hieraan vind ik weer dat hij niet zwart is... echter kunnen we altijd langzamerhand een kappensetje gaan verzamelen en die zwart spuiten tegen die tijd... Ik ga anders vd week eens effe langs om te "kijken" ofzo ;)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top