Motor & motorrijden #27

Status
Not open for further replies.
kenkerrr bruut!.. met egbert?.. ding schijnt nu wel snel te gaan las ik al :p

ik zit er aan te denken om een 1000 er bij te nemen voor straat, maar moet ff sparen
 
Vette bikes :W

Ik met mijn bike :p

YouTube - Honda Fireblade 954rr

In het echt is het geluid echt :~ Vanmiddag even achter mijn bike gereden (edit: geruild :p met een maatje van me, ik op zijn gixxer 750 k1)

Is dit bij Axel in de buurt? Of is het een andere watertoren in beeld :p Dat je 'gerolen' gebruikt doet het vermoeden alleen maar sterker worden trouwens ;)

Zo, gisteravond echt dik wezen blazen :winner: lekker man

Jur op onze zx10 (zonde om maar stil te laten staan, ja toch :p )
Vriend van Jur op een ouwe gsxr1100 waar hij zelf een turbo op heeft gebeund, dat ding heeft echt 250 pk ofzo :D en komt met achterlijke snelheden nog steeds los... dat gaat fucking hard!!

Ik op m'n blade mee natuurlijk.
Ff op de maasvlakte wezen branden, alle 3 steeds dik sporten en toppen. Heerlijk man :#

Die zx10r heb ik ook nog ff op gereden natuurlijk, ding gaat trouwens echt makkelijk naar de 300 zeg, phew. Dat doet mijn blade echt niet.
Tot de 250 is het verschil allemaal niet zo groot (behalve met die turbo gixer dan :p ) Maar daarboven merk je wel dat mijne moeite krijgt met naar de 300 te klimmen. Die zx10 heeft er echt totaaaal geen moeite mee.

Das eehm.. best hard :D

Wel kut trouwens, gister wat teveel gezopen dus nu een kater :rolleyes: Net nu het zo'n lekker weer is om te rijden.. Nog ff een beetje bijkomen, motor schoonmaken en vanmiddag weer een rondje doen :p

Bezoek dat hier vandaag zou zijn is al weg, dus daar hoef ik niet voor thuis te blijven :+
 
Iemand dat verkooptopic (suz streetmagic) van Dani op m-f al gezien?

Lol dat geknerp over brommer/moto.
 
kenkerrr bruut!.. met egbert?.. ding schijnt nu wel snel te gaan las ik al :p

ik zit er aan te denken om een 1000 er bij te nemen voor straat, maar moet ff sparen

Ja Egbert idd.

Ding heeft maar 5 versnellingen, maar hij komt in z'n 4 echt zonder problemen nog op het gas omhoog. Echt zo bruut zo'n turbo :p damn
 
Zo, gisteravond echt dik wezen blazen :winner: lekker man

Jur op onze zx10 (zonde om maar stil te laten staan, ja toch :p )
Vriend van Jur op een ouwe gsxr1100 waar hij zelf een turbo op heeft gebeund, dat ding heeft echt 250 pk ofzo :D en komt met achterlijke snelheden nog steeds los... dat gaat fucking hard!!

Ik op m'n blade mee natuurlijk.
Ff op de maasvlakte wezen branden, alle 3 steeds dik sporten en toppen. Heerlijk man :#

Die zx10r heb ik ook nog ff op gereden natuurlijk, ding gaat trouwens echt makkelijk naar de 300 zeg, phew. Dat doet mijn blade echt niet.
Tot de 250 is het verschil allemaal niet zo groot (behalve met die turbo gixer dan :p ) Maar daarboven merk je wel dat mijne moeite krijgt met naar de 300 te klimmen. Die zx10 heeft er echt totaaaal geen moeite mee.

hophop turbo er op:+
 
Jongen die vroeger hier op forum zat heeft nu een monster gewonnen trouwens. Hij post hier heel af en toe nog, maar op MF geregeld in studenten topic. Naast zn K6 dus ook een nieuwe monster erbij. Krijgt hem met TT uitgereikt.
 
Op MF staat een mooie. 9100 gelopen, Akrapovic, Pazzo's en kost 6750. Koper voor mn SRAD had gisteren een andere gekocht, dus voor mij houdt het voorlopig even op. Van die prijzen op Marktplaats word je ook treurig, dus ik rij voorlopig lekker door.
 
dammm, echt goedkoop voor wat voor snelheid je ervoor terug krijgt.

die kleur is moeilijk, op de zaak hebben we ook zon ding en niemand die er naar kijkt oid :)
 
Idd. Dat is het kutte... daarom de prijs maar weer omlaag.

Ah fuck it. Een ''leermoment'' noem ik dit. Volgende keer beter.
 
Idd. Dat is het kutte... daarom de prijs maar weer omlaag.

Ah fuck it. Een ''leermoment'' noem ik dit. Volgende keer beter.

kun je niet aan een zwarte kappenset komen? dan zou die zowieso meteen meer waard zijn.

had je hem geimporteerd? duitsland, belgie? (ik zie km'ers) en ook denk ik dat mensen afschrikken van die carbon frame-covers!
 
pffft, wou dat ik het geld had had ik een dikke fighter kunnen maken

Barbaar :p

kun je niet aan een zwarte kappenset komen? dan zou die zowieso meteen meer waard zijn.

had je hem geimporteerd? duitsland, belgie? (ik zie km'ers) en ook denk ik dat mensen afschrikken van die carbon frame-covers!

Nee boeie, zo raak ik hem ook wel kwijt. Er zijn wel geïnteresseerden.
 
Hij kwam uit GB geloof ik? Die kleur is inderdaad niet geweldig. Verder vind ik de voorkant van zo'n Kawasaki ook niet denderend, maar dat is persoonlijk. In het zwart of groen vind ik hem er gelijk bruter uitzien. Bod van 6000 serieus op MP? Dan zou ik het op die 200€ niet stuk laten lopen.
 
Groen is lelijk man. Ik vind dat blauw eigenlijk zelf wel gaaf....
Als ik een zx10 zou kopen, zou ik hem in het zwart willen of blauw.

Groen is het gewoon niet op dit model.

ZX10_RHF_Green.jpg
 
Komt wel goed, ook al heb je het ding nog een half jaar staan.

Zoiets verkoopt toch zeker, maar het zijn 'moeilijke tijden'.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top