Motor & motorrijden #27

Status
Not open for further replies.
Iemand die een goede CBR 600 RR in de aanbieding weet?

Anders gaan we marktplaats afzoeken.

Zoek wel naar een 2005 of ouder model... Vanaf 2004 zijn het injectieblokken (volgens mij) en na 2005 is er een upside-down vork gemonteerd ipv stnd...., scheelt toch wat aan restwaarde over een paar jaar, maar vooral rijgenot ;)
 
Zoek wel naar een 2005 of ouder model... Vanaf 2004 zijn het injectieblokken (volgens mij) en na 2005 is er een upside-down vork gemonteerd ipv stnd...., scheelt toch wat aan restwaarde over een paar jaar, maar vooral rijgenot ;)

De CBR 600 RR heeft altijd al injectieblokken gehad hoor. en idd vanaf 2005 met upside-down vork en radiale remmen.
 
Iemand die een goede CBR 600 RR in de aanbieding weet? Prijs rond de 6k / 6,5k ? Mail me :)
(niet voor mij, maar voor een lieve collega)

Anders gaan we marktplaats afzoeken.

Heb nog een hele mooi Hannspree 2008 600RR staan:! Moet wel iets meer kosten..:X Heeft maar 3500km gelopen of oz..
 
Mivv uitlaat zit eronder, en een kabaal dat het maakt :~

Zal snel eens foto maken, xenon ook binnen, ook er snel onder.
 
Nieuwe tuonos zeker niet!
maar de oude vond ik in het zwart wel gaan..

060402Tuono.jpg
 
Weet iemand of er verschil zit in van die nep xenon setjes tussen auto en motor? Heb nog een setje van me auto liggen namelijk die ik anders in me motor plug... Behalve dat de balast wat kleiner is natuurlijk.
 
Past gewoon, maakt niet uit.

Alleen voor de auto heb je een dubbel setje nodig, motor niet.
 
Motortjes gewassen samen met gideon :D
img1457q.jpg


img1476r.jpg


img1469w.jpg


Heb dat nieuwe wax spul gekocht met teflon erin.
Ik ben er tot nu toe wel over te spreken, maar nog niet stuk van.

Ben benieuwd hoelang het zo blijft glimmen :p
 
Turtle Wax is echt het enige spul waar ik ECHT goede ervaring mee heb.
Veel spul werkt wel... maar turtle was is serieus goed spul. (mocht je opzoek zijn naar dat spul ? tipje dus)
 
Turtle Wax is echt het enige spul waar ik ECHT goede ervaring mee heb.
Veel spul werkt wel... maar turtle was is serieus goed spul. (mocht je opzoek zijn naar dat spul ? tipje dus)

Ik haat spul wat je eerst moet insmeren en daarna moet uit poetsen. Normaal heb ik altijd van die spuitbussen met wax. Dat wrijf je meteen uit.

Maar had gehoort dat dit wonder spul was. Ik moet zeggen dat het wel bevalt.
Maar spuitbusje werkt veel sneller en is effectief. Het is nu de vraag hoelang dit blijft. Het schijnt goed te zijn +ralf+
 
Vette bikes :W

Ik met mijn bike :p

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=dm-qv_BuzFY"]YouTube - Honda Fireblade 954rr[/ame]

In het echt is het geluid echt :~ Vanmiddag even achter mijn bike gereden (edit: geruild :p met een maatje van me, ik op zijn gixxer 750 k1)
 
Last edited:
Zo, gisteravond echt dik wezen blazen :winner: lekker man

Jur op onze zx10 (zonde om maar stil te laten staan, ja toch :p )
Vriend van Jur op een ouwe gsxr1100 waar hij zelf een turbo op heeft gebeund, dat ding heeft echt 250 pk ofzo :D en komt met achterlijke snelheden nog steeds los... dat gaat fucking hard!!

Ik op m'n blade mee natuurlijk.
Ff op de maasvlakte wezen branden, alle 3 steeds dik sporten en toppen. Heerlijk man :#

Die zx10r heb ik ook nog ff op gereden natuurlijk, ding gaat trouwens echt makkelijk naar de 300 zeg, phew. Dat doet mijn blade echt niet.
Tot de 250 is het verschil allemaal niet zo groot (behalve met die turbo gixer dan :p ) Maar daarboven merk je wel dat mijne moeite krijgt met naar de 300 te klimmen. Die zx10 heeft er echt totaaaal geen moeite mee.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top