Zoek wel naar een 2005 of ouder model... Vanaf 2004 zijn het injectieblokken (volgens mij) en na 2005 is er een upside-down vork gemonteerd ipv stnd...., scheelt toch wat aan restwaarde over een paar jaar, maar vooral rijgenot
Zoek wel naar een 2005 of ouder model... Vanaf 2004 zijn het injectieblokken (volgens mij) en na 2005 is er een upside-down vork gemonteerd ipv stnd...., scheelt toch wat aan restwaarde over een paar jaar, maar vooral rijgenot
Weet iemand of er verschil zit in van die nep xenon setjes tussen auto en motor? Heb nog een setje van me auto liggen namelijk die ik anders in me motor plug... Behalve dat de balast wat kleiner is natuurlijk.
Turtle Wax is echt het enige spul waar ik ECHT goede ervaring mee heb.
Veel spul werkt wel... maar turtle was is serieus goed spul. (mocht je opzoek zijn naar dat spul ? tipje dus)
Turtle Wax is echt het enige spul waar ik ECHT goede ervaring mee heb.
Veel spul werkt wel... maar turtle was is serieus goed spul. (mocht je opzoek zijn naar dat spul ? tipje dus)
Ik haat spul wat je eerst moet insmeren en daarna moet uit poetsen. Normaal heb ik altijd van die spuitbussen met wax. Dat wrijf je meteen uit.
Maar had gehoort dat dit wonder spul was. Ik moet zeggen dat het wel bevalt.
Maar spuitbusje werkt veel sneller en is effectief. Het is nu de vraag hoelang dit blijft. Het schijnt goed te zijn +ralf+
Zo, gisteravond echt dik wezen blazen :winner: lekker man
Jur op onze zx10 (zonde om maar stil te laten staan, ja toch )
Vriend van Jur op een ouwe gsxr1100 waar hij zelf een turbo op heeft gebeund, dat ding heeft echt 250 pk ofzo en komt met achterlijke snelheden nog steeds los... dat gaat fucking hard!!
Ik op m'n blade mee natuurlijk.
Ff op de maasvlakte wezen branden, alle 3 steeds dik sporten en toppen. Heerlijk man :#
Die zx10r heb ik ook nog ff op gereden natuurlijk, ding gaat trouwens echt makkelijk naar de 300 zeg, phew. Dat doet mijn blade echt niet.
Tot de 250 is het verschil allemaal niet zo groot (behalve met die turbo gixer dan ) Maar daarboven merk je wel dat mijne moeite krijgt met naar de 300 te klimmen. Die zx10 heeft er echt totaaaal geen moeite mee.