This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Motor & motorrijden #26

Status
Not open for further replies.
Vanuit de wijkertunnel

-eerste afrit na de tunnel, rotonde rechts, daarna metteen links, rij je een paralel weggetje op aan de brug de a9 over, die gaat naar rechts en volgt dan de a9, na een paar 100 meter kom je op t dijkje
 
Vanuit de wijkertunnel

-eerste afrit na de tunnel, rotonde rechts, daarna metteen links, rij je een paralel weggetje op aan de brug de a9 over, die gaat naar rechts en volgt dan de a9, na een paar 100 meter kom je op t dijkje

Eens even opgezocht met routeplanner, dijkje ziet er wel goed uit zeg Donderdag effe heen als het een beetje lekker weer is..

Mijn rijinstructeur belt net, of ik het erg vind 19 juni af te rijden i.p.v. de 23e:.
Nou vooruit dan maar!

Hoe eerder hoe beter inderdaad
 
Eens even opgezocht met routeplanner, dijkje ziet er wel goed uit zeg Donderdag effe heen als het een beetje lekker weer is..



Hoe eerder hoe beter inderdaad

Deze moet je nemen:

Sint aagtendijk
Genieweg
Hoogedijk
Busch en Dam

N203 oversteken, mag er niet in maar boeie

Busch en Dam
Lagendijk
Broekpolder weg
Over de n203 terug naar de Busch en dam dijk
De rest helemaal terug rijden
Dan de Noorderweg en Vonderweg, En dan pak je de Zeedijk

Mijn standaard route zo'n btje
 
Zo vanavond naar een KTM 520 EXC supermoto gekeken, ding was dirtcheap 3000 eu met beringer remsetje(a 700 eu) zelfs erop. Maar vond m toch iets te afgeragd en mishandeld, ding zag er echt niet uit. Schakelpedaal ging steeds los dus kon niet eens behoorlijk testrijden. Teller kapot (dus km stand geen idee) gewoon slecht verzorgd. Roestig frame, overal oxidatie. Denk ook jezus verkoop je zo'n ding geef m dan iig een poetsbeurt.

Bovendien was ik aan searchen naar KTM 520 op google, kom ik bij een bedrijf die voertuigen van verzekeringen opkoopt. En wat stond daarop? Precies dezelfde KTM!

http://voertuigveiling.nl/2009/05/05/mg-bs-87-ktm-520-exc-gs-520-racing/

Bleek dat ding dus gestolen geweest te zijn en weer teruggevonden. Die dewd heeft m 2 weken geleden dus gehaald bij dat bedrijf en verkoopt m nu door. Ik vraag zo aan die gast van ja hoe lang heb je m al ja half jaartje. Ik zo...ah. Gast loog dus dat die barstte (wel dom want kon zelfs op rdw zien dat ie m net 2 weken had) dus dat was al geen fijn gevoel. Door dit alles bij elkaar
dus maar niet gekocht.

Nu gewoon maar de XR klaarmaken voor de circuitdag 22 juni :W
 
Last edited:
Waar ga je rijden op het circuit de 22ste?

Vond trouwens nog wel wat vette foto's van afgelopen keer in frankrijk enduro rijden8)8)









Je moet af en toe goed kijken als je ons wel ziet
 
Hallo mensen,

Ik post niet heel erg veel meer op het forum, al vind ik het wel leuk om deze topic's te blijven lezen. Ik heb nu toch ook echt een vraagje. Ik heb pas een compleet standaard Yamaha R6 gekocht uit 2002. Nu zit ik te denken om er binnekort een andere demper voor aan te schaffen.

Hebben jullie enig idee wie zo iets verkoopt of één van jullie nog iets in de aanbieding? Ik moet bekennen dat ik nog niet veel research heb gedaan. Ik hoop dat jullie me een beetje verder kunnen helpen.

Dit is hem niet groot maar om enig idee te krijgen.
 
Tjah maandag is t circuit nog niet bezet met andere evenementen dus dan kan je het wat makkelijker afhuren. Heb er gewoon vrij voor gevraagd, kost ook maar 40 euro voor een hele dag op t circuit vlammen das echt niks. En je krijgt ook nog instructies van ONK Supermoto rijders die er ook zijn.
 
Dat is zeker niet duur heb je dan ook nog dagverzekering?
Niet grappig als je eraf klapt en je kunt ff een hek of vangrail gaan betalen
 
Geen verzekering, gewoon eigen risico. Denk eerder dat het niet grappig is als je jezelf in puin rijdt
 
Hier in de buurt is niet veel soeps kwa motoren dealers een motorport dan houd het al wel een end op. Bedankt in iedergeval al
 
Als je een demper nieuw koopt, dan ben je een dief van je portemonnee. Staan op MF/MP genoeg nette 2e hands exemplaren te koop.
 
Status
Not open for further replies.