Motor & motorrijden #26

Status
Not open for further replies.
Had je gister ff moeten zeggen, ben net terug :P

Ah komt nog wel een keer, hele zomer nog voor ons :)

Dijkjes bij Beverwijk (die ene na de zwarte markt rechts, langs de golfbaan) Krommenie en al die andere dorpies daarzo zijn inderdaad best leuk, bijna allemaal wel knaldijken die redelijk overzichtelijk zijn :)

Alleen af toe ligt er wat grind, wel blijven uitkijken dus...
 
Vervelend zeg! :P

Is volgende week al :) Lekkah


Hoe eerder hoe beter inderdaad :P


Ja inderdaad.
Zeker gezien het feit dat ik in begin juni 2007 begon met lessen:X
Toen 30 juni '07 me avb gehaald en zou 5 nov '07 avd examen hebben. avd ging toen niet door omdat ik zakte voor me theorie.
toen tijdje uit de running geweest door: school, verrekte kniebanden en 3 maanden frankrijk.
toen voorjaar '08 weer opgepakt, theorie gehaald op 7 juli wat dus betekende dat me avb opnieuw moest.
toen heb ik maar gewacht tot nu, aangezien ik nu ook 21 ben.
EINDELIJK:D
 
Best vet ding idd :P mja, heeft maar 20 wielpk's meer als Jasper z'n 954... :P Dus ja.. Maar heeft vast erg veel lawaai :W
 
Best vet ding idd :P mja, heeft maar 20 wielpk's meer als Jasper z'n 954... :P Dus ja.. Maar heeft vast erg veel lawaai :W

Als je nagaat dat zo'n 1997 fireblade standaard iets van 125 achterwiel pk's heeft, is dit ding toch behoorlijk opgefokt.. Denk dat ie behoorlijk af gaat. Lekker met je bakkes in de wind :P
 
die velg is wel beetje rampzalig op de foto, maar die is er nu weer af.

Erg dikke fiets en +200nm rijd gewoon heel erg ziek.
Denk dat ie de turbokit er zo op heeft gegooit, geen compressie verlaging, vandaar dat ie niet over de 200whp heen gaat, wel jammer.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top