Motor & motorrijden #26

Status
Not open for further replies.
maar ik zie er ook niks geen demping op zitten oid? dat maakt toch echt HARD geluid :X:X

vanaf de turbo meteen naar buiten
 
Zal wel raar gaan idd!

610696462_6_jogH.jpeg


Ik heb een afspraak gemaakt voor mn fireblade. Bij madracing gaan ze

-Uitlaat laser works compleet systeem
-Powercommander 3usb
-K en n filter en klep uit de airbox

Monteren en afstellen. Ben benieuwd wat ie eruit haalt. Moet eigenlijk wel meer dan jasper zijn haha. Als mijn ketting versleten is ga ik ook 3 tandjes groter achter doen.

Verder komen er witte pvm velgen aan, carbon lucht inlaten/hugger/vspb, stalen leidingen.

En dan eind van het seizoen zwart blazen.
 
Op Xtremebikez (en vast ook op andere fora) staat nog een setje PVM wielen te koop voor de liefhebber...
 
Siep, waarom niet Ten Kate ?

Edit, al gezien @ MF.



Maar dan alsnog :P waarom laat je alles monteren ? Je hebt niet 2 linker handjes toch ? Beetje sleutelen is leuk man!
 
Last edited:
@Siep: waarom koop je niet ff een setje met schade, beetje opknappen en dit allemaal verkopen, hou je er nog knaken aan over ook!
 
idd, zonde om zon mooie set over te spuiten.

Ik wil ook wel eens voor je kijken of ik wat kappen kan sprokkelen (bij ons op het werk gooien ze alle kappen (van schade) op zolder en 1x in de zoveel tijd komt er een opkoper :)
 
Deze moet je nemen:

Sint aagtendijk
Genieweg
Hoogedijk
Busch en Dam

N203 oversteken, mag er niet in maar boeie

Busch en Dam
Lagendijk
Broekpolder weg
Over de n203 terug naar de Busch en dam dijk
De rest helemaal terug rijden
Dan de Noorderweg en Vonderweg, En dan pak je de Zeedijk:)

Mijn standaard route zo'n btje:)

Ga ik zo ff proberen :P
 
Ik moet trouwens voor iemand z'n R1 van 99 opbouwen met een nieuwe imitatie set, iemand enig idee als de set van Nedbikes goed is? word dan een normale blauwe set enkel heeft ie nu schade en moet ie weer strak worden:)
 
Leuk weggetjes waren het pim, maar ik denk dat ik een deel gemist heb. Wel klote dat er hier en daar wel grind op de weg lag, en veel van die bochten daar zijn zo onoverzichtelijk als de pest :X

Wel lekker even anderhalf uur weggeweest :P
 
Leuk weggetjes waren het pim, maar ik denk dat ik een deel gemist heb. Wel klote dat er hier en daar wel grind op de weg lag, en veel van die bochten daar zijn zo onoverzichtelijk als de pest :X

Wel lekker even anderhalf uur weggeweest :P

AF en toe gaan staan, verstand op nul en knallen! oja, en om t grind heen rijden:P
 
Nog mensen motorvakantieplannen hier trouwens? Ik heb mijn reis geboekt, 1 week in de dolomieten 8) wordt weer nice denk ik!

Btw te koop op ebay 2e hands..

[ir]http://img511.imageshack.us/img511/7564/dscf0658am2.jpg[/ir]
 
Ik ga sowieso nog een weekendje naar de Ardennen om te mountainbiken.. Maar ik laat de rest de zooi met de auto meenemen en dan pak ik de brommert denk :)

Ritje van 300km geloof ik.. Kan de 954 eens lekker loskomen :)

En ik ga eind van de zomer misschien nog een ritje naar de Eiffel doen met een paar andere motorrijders..
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top