Motor & motorrijden #26

Status
Not open for further replies.
nah ik was er zaterdag niet, nu hele dag chill kunnen rijden.. zit nu ook een dijkje tussen parkeervak en weg.. dus je rijdt niet meer zo in de spotlight
 
Zaterdag waren ze weggekickt door beveiliging, en op zondag zijn die er niet :+

En de 1e keer was door de politie, mja tis eigen terrein :?
 
Zaterdag waren ze weggekickt door beveiliging, en op zondag zijn die er niet :+

En de 1e keer was door de politie, mja tis eigen terrein :?

Ja maar jullie hebben geen toestemming. Iig zal er veel gecontroleerd gaan worden door politie.
 
Yep en ze zijn niet blij met de strepen die er nu staan. Dat jullie er op zondag rijden weten ze niet eens maar nu dus wel. Heb gehoord dat jullie het niet gedaan hebben maar wel wisten wie het wel waren?
 
wat voor functie bedien jij daar dat jij voordeel haalt uit het doorpasen van informatie vanaf dit forum richting je bedrijf?
 
Ik paas helemaal niks door. Er staan filmpjes op youtube dat jullie daar rijden en zaterdag zijn jullie weggestuurd. En ik zeg toch dat ze niks wisten totdat er na het pinksterweekend allemaal strepen stonden.
 
naja mischien is het zn functie of heeft hij direct contact met de mensen die de camera's bedienen daarzo..

wat ik me afvraag.. stel als er niet geburnt word?... vinden ze het dan prima als we daar rijden?.. lijkt me niet :(
 
dit was trouwens de 1e keer dat ik er weer reed sinds de ene keer dat we er vorig jaar waren.. ga er ook niet meer heen.. niet relaxte plek :P
 
Nee heb ik al als eens eerder gezegd hier, hun kennende zullen ze iig geen toestemming gaan geven. Alleen tot aan pinksteren wist niemand het.

Bedoel te zeggen dat wanneer jullie je gedragen het vanaf het bedrijf wel mee zal vallen. Wat de politie eraan doet is niet zaak van hier natuurlijk.
 
bikepics-1691489-800.jpg


Fijn speeltje :)
 
Op de ene foto vind ik hem wel weer mooi, op de andere weer niet. Echt raar. Die stompe voorkant vind ik niks. Dat kontje is wel weer super.

Hoe rijd het?
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top