Motor & motorrijden #26

Status
Not open for further replies.
Tussen de 60 en 63 pk opgegeven ;) Heb dezelfde naast m'n 996, en rijd echt heerlijk moet ik zeggen, alleen nogal gauw dat ik met de uitlaten het asfalt raak in bochten. Maar het geeft op die manier ook duidelijk z'n grens aan :)

Rijdt lekker inderdaad, in dit weekend zit ik nu alweer op 470km :+

Net terug in Haarlem vanuit Tilburg, wel verrot dat ik door wat buien gereden ben. Wel apart dat ik nog redelijk droog bleef ondanks dat dat pak voor de helft uit geperforeerd leer bestaat :P Begon alleen wel een beetje koud te worden op den duur..

Als het nou vanavond nog ff opklaart... O-)
 
Iemand hier nog een setje gebruikte racebanden van conti ? 120/190(55) nog prima voor op straat.
30 euro voor het setje.

Ik ga voortaan Metzeler racetec k2 gebruiken omdat dat het handigst is voor mij. Vrienden van me racen in de british superbike met single tyre rule, en via hen kan ik Metzelers dus krijgen met race korting.

Is dat extra veel korting, race korting :P
 
Het is alweer ff gestopt met regenen en de boel is alweer opgedroogd.. Zo nog maar eens ff een rondje doen denks :P
 
A
Heb je een oem seatcowl gefixt? Maakt de motor net wat dikker, zon ding.

Jup een oem seatcowl :) Hij is nog in het zwart, en zonder dat "kussentje"..

Maar ik plamuur die gaatjes wel dicht, vind de seatcowl toch mooier zonder dat dingetje erop..

En dan even in kleur laten spuiten :) Komt goed.. Hopen dat hij er een beetje snel is. Hoe lang duurt zoiets vanuit de US?
 
M'n powercommander was al in 3 dagen in Nederland.
Vanaf toen ruim 1,5 week bij de douane gelegen.

Maar dat was een nieuwe bij een bedrijf vandaan? Dit is gewoon een tweedehands ding van een particulier geloof ik.. Nja we zien het wel :) Zal vanzelf wel komen
 
Bedoeling is dat ik vrijdag om een uur of 6 's avonds in Lemelerveld ben. Dan de boel ff afhandelen en dan rijdt ik óf naar Haarlem óf meteen naar Hulst toe. Als ik naar Haarlem ga dan rij ik de volgende ochtend naar Hulst, dan ga ik nog ff langs m'n rijschool :D Dan zondag naar Spa dus, en 's avonds met de trein terug naar Haarlem, want de motor komt bij m'n ouders in de garage.

Toch maar eens zoeken naar stalling in Haarlem denks :P
 
M'n powercommander was al in 3 dagen in Nederland.
Vanaf toen ruim 1,5 week bij de douane gelegen.

Moet je dan nog extra dokken? Me kuipruitje kwam uit hongkong maar niks van douane gemerkt... Maar die mongool had een waarde van 300$ aangegeven stond erop. Er stond wel gift bij maar als je pakketje er dan tussenuit word gehaald moet je daar toch belasting over betalen ofzo?
 
fototje dan maar weer ?

30tq82t.jpg
 
Last edited:
Moet je dan nog extra dokken? Me kuipruitje kwam uit hongkong maar niks van douane gemerkt... Maar die mongool had een waarde van 300$ aangegeven stond erop. Er stond wel gift bij maar als je pakketje er dan tussenuit word gehaald moet je daar toch belasting over betalen ofzo?

Ik bestel regelmatig wat uit hongkong maar nooit last gehad van de Douane. Als de douane wel een heffing op legt mag je het meteen aan de postbode betalen.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top