Motor & motorrijden #26

Status
Not open for further replies.
haha hier in assen maakt dat echt geen fuck uit.. ze zeggen bij zonder spoed een week of 2 ofzo.. ligt er altijd na 3 dagen al.
 
:+

t68gt3.jpg
 
Haha, idd. Je hoort mij ook niet zeuren. Heb het rbw verder ook niet nodig. Maar het is weer zo'n gedoe. En er staat ''ongeveer 145'' letterlijk in die brief. Wat is dat voor dom iets.


Rechtsbijstands verzekering heb ik wel. Kunnen die lui ook helpen? of is dat niet voor dit soort dingen.

Stug blijven en vragen naar een concrete snelheids meting. Als er geen echte duidelijke snelheids meting is waarvoor je bekeurd kan worden, dan hopen dat ze het ''gewoon'' op artikel 5 gooien. Veel te hard rijden... denk/hoop dat je er dan iets beter van af komt.




Trouwens, iemand wilt dit inruilen op de 10:


http://link.marktplaats.nl/251651455

Dus iemand een SP1 voor 4000 ? Dan ruil ik hem wel.
(moet die gast wel 3000 bijleggen, hoop dat dat lukt)
 
Zie die post van mij, want dan ben ik ze wel tegen gekomen. Was idd een witte GSX bij, met zo'n Simpson helm geloof ik.

Dat zullen Badr en ik geweest zijn ja. Ik heb 't gesprek niet helemaal gevolg, maar wij zijn er iig NIET uitgereden door een Blade :#

Badr heeft de -R in de test. Ik heb zelf vorig jaar met de eerste versie gereden en de RC8-R is goed veel sneller.

[ir]http://i44.tinypic.com/3130o07.jpg[/ir]

Zou zelf morgen de nieuwe MV Agusta Brutale gaan ophalen, maar dat gaat gvd niet door. :(

[ir]http://www.motorcycle-usa.com/PhotoGallerys/2009-mv-agusta-brutale-1078-RR.jpg[/ir]
 
dus t is gelukt met je kooi ?

En niet meer belen onder t eten he :| :+

Dacht als dat je aan het eten was :P. Had ik nog geen tijd voor gehad. En ja mijn kooi is klaar :W Morgen de wheeliebar en teller steun. En dinsdag mijn remklauw ophanging. Dan ga ik complete avonden trainen. Fock op stap gaan. Stunt trainen :P

Edit: ik wil mijn spyke pak verkopen en een mooie jas gaan halen met bescherming. Niet zo'n mf bilpiraat jas maar 1 met wat model. Dit voor het stunt trainen. Iemand suggesties? Budget tot 250 euro.

En hoe duur word de boete maykel? :P
 
Last edited:
Dat zullen Badr en ik geweest zijn ja. Ik heb 't gesprek niet helemaal gevolg, maar wij zijn er iig NIET uitgereden door een Blade :#

Badr heeft de -R in de test. Ik heb zelf vorig jaar met de eerste versie gereden en de RC8-R is goed veel sneller.



Zou zelf morgen de nieuwe MV Agusta Brutale gaan ophalen, maar dat gaat gvd niet door. :(

Jullie zaten op de Blaaksedijk achter mn terreur Corsa :+ . Zat eigenlijk te wachten tot jullie er voorbij kwamen blazen, maar bij Firezone gingen jullie eraf ;) . Was wel kick ding die KTM.
 
topic van die busa is gewoon humor :p gast zit al die lui te dissen en lacht z'n ballen uit de broek

btw als dat verhaal met NOS en die gsxr geen hoax is ben je geloof ik de grootste idioot op aarde :P de reacties ook op dat forum.. en het is op comedy central geweest staat er ergens bij

geniaal :+

btw de duc loopt echt als een malle.. vaak zat op 1000cc gereden fireblade / zx10 / r1 etc maar dit rijd gewoon echt ' leuk' je moet er voor werken en als je dan ook nog ff als 2 snotneuzen staat te tanken en er komt een of andere ducati vriendenclub aanrijden en staan te kwijlen bij de motors.. is het wel leuk dat ze heel verbaasd staan te kijken als wij het tankstation uit komen lopen
 
Stug blijven en vragen naar een concrete snelheids meting. Als er geen echte duidelijke snelheids meting is waarvoor je bekeurd kan worden, dan hopen dat ze het ''gewoon'' op artikel 5 gooien. Veel te hard rijden... denk/hoop dat je er dan iets beter van af komt.




Trouwens, iemand wilt dit inruilen op de 10:


http://link.marktplaats.nl/251651455

Dus iemand een SP1 voor 4000 ? Dan ruil ik hem wel.
(moet die gast wel 3000 bijleggen, hoop dat dat lukt)

Net ingereden :+
 
Net een volvo :*

Maar vind m ook niet echt mooi.. en what's up met de bedrading onder de koplamp?
 
Ja 67k is wel erg veel idd :P Dat raak je niet meer zo 1 2 3 kwijt.
Jammer eigenlijk, want zo'n ding kan het makkelijk hebben. Ik geloof best dat dat ding nog steeds loopt als een zonnetje idd.
 
Bestaan er trouwens ook speciale simulatie motoren, zodat het wel echt lijkt alsof je rijdt maar dat je lekker stil blijft staan binnen? :P

Ik ga steeds harder twijfelen om ook mn motor rbw te gaan halen :X
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top