Motor & motorrijden #26

Status
Not open for further replies.
Rustig vandaag @ motor topic :P

Iedereen wezen blazen? Ik heb iig ff een rondje gereden :) Was echt lekker weer om te rijden...
 
Hele dag wezen klussen. Morgen rijden.

En oja er is iemand wezen kijken voor de zx10r. Volgende week komt ie hem ws ophalen. (hopen dat ie ook echt komt :X) Maar hij was er iig helemaal gek van, hij vond hem geweldig.
 
Vandaag wel genoeg bikers gezien. Frusterend als je dan ook voor je werk nog naar Oostvoorne/Renesse enzo moet met dit weer :( . Maandag voor het eerst in groepsverband rijden :P
 
Vandaag ook wat meters gereden (naar motorzaak)
Motor weggebracht voor:

- Kleppen stellen
- Dynokit stage 1-3 erin
- K&N open filter erop
- En dan afstellen op de testbank

Ben benieuwd! :)
 
Gisteren even bij m'n pa achterop gezeten, naar Motoport Zelhem, motors kijken :+ SebastianE ook nog even gesproken :P

Kan echt niet wachten tot ik volgend jaar ga beginnen :W
 
Dinsdag afrijden.. Pff ik hoop dat het weer is zoals nu dan! Vrijdag ook nog even gereden, laatste les als het goed is. Ging wel lekker, in die anderhalf uur eigenlijk maar 2 dingen gedaan die ik niet op het examen zou moeten doen maar die ik sowieso ook niet gedaan zou hebben mocht het voor 'het echie' zijn :P

Hopen dat ik m'n zenuwen wel een beetje in bedwang kan houden dinsdag, ga je niet echt beter van rijden :X
 
Zo, het was ff een weekendje lang

ffwdhakkuh.jpg


&

Rotan_op_maat_zagen.JPG


Alles lekker low budget, echt zo min mogelijk

geld.jpg


De kappenset was bv maar 50 euro, die hebben we weer ff gepolyestherd, ff snel snel met een spuitbusje gespoten en over de grootste nog zichtbare scheuren lekker wat stickers geplakt :P prima!

Maar het zit in elkaar :+ (de circuit-bike van Rowan en mij)

2yphkzq.jpg


15s7k0g.jpg


a1l7r9.jpg


idf4ic.jpg


Er moeten alleen nog ff racebanden om gelegd worden... achterschijfje moet er nog op, linker voetsteuntje... paar kleine dingetjes gewoon, maar komt a.s week helemaal goed :)

Dan maar eens wat circuitdaagjes boeken en lekker vlammen :winner:
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top