Motor & motorrijden #26

Status
Not open for further replies.
Iemand ervaring met een MV Agusta F4? En hoe zit het precies met het motorrijbewijs, die nieuwe wet gaat pas in 2012 in?
:love::love:
F4senna.jpg

ja, de lambo onder de motoren, maw ERG duur.
 
Enrico : Jij bent ook niet jong meer :*

Net trouwens paddocks voor de meuter opgehaald. en vanmiddag ook nieuw rijbewijs met het befaamde A erop.

Vrijdag lekker stukje gaan rijden, en binnenkort nog een donker ruitje halen, velgstriping, pazzo handles, ezv ezv ezv :P
 
Ik vind zo'n senna wel mooi, maar zo'n grijs rode standaard versie vind ik toch niet heel erg bijzonder.. Vooral voor dat geld niet. Geef me dan maar een jap met wat vette goodies erop :W

Ik ben er sowieso achter dat ik niet zoveel heb met italiaanse bikes.. Het enige wat ik echt tof vind is het geluid van duc's..

Maar als ik een twin zou kopen zou het toch eerder een vtr sp zijn denk ik :P Voor de rest ben ik meer een jappen-man :+

@ Jay-rune: Vet :)

Ik moet ook nog steeds ff een paddock stand kopen, wordt er gek van dat ik niet fatsoenlijk kan smeren en schoonmaken.. En pazzo's zat ik vanmiddag ook nog voor te kijken.. jammer dat ze zo duur zijn..
Titax hendels zijn ook wel tof, zijn iets minder duur..
 
Die paddock boutjes zijn dus gewoon NIET te vinden voor mijn brik. Had ik passende, zijn de te kort omdat m'n non standaard hugger met bouten vastzit waar die paddock dingen in moeten...:L
Kan het natuurlijk met een Gamma M10 moertje beunen, maarja...
 
Valbeugels zijn klaar :D. Dit weekend de wheeliebar nog ff en een teller ophanging en dan laat ik de meuk ff coaten samen met mijn tandwiel.

En dan ga ik hem afbeulen :W. Zit nu alleen nog met mijn extra remklauw. Maar dat moet ook wel goedkomen binnenkort. Zit er aan te denken om hem gewoon uit een stuk staal te maken. Moet alleen even een stuk vinden van ongeveer 5 mm dik. Dat scheurt niet dacht ik zo.
 
Last edited:
Ik zou het dan op z'n minst 5mm dik maken ;) hehe
Ookal was het 5cm, bij jou gaat toch alles kapot:D

Vandaag trouwens powercommander binnen gekregen :W
 
Ermm bedoel 5 mm hahaha sorry :P.

En bij mij alles stuk? Ik heb een naamgenoot @ DSF en dat is de officele beul. Denk niet dat ik ooit zijn reputatie kan overnemen :P. (wil ik ook niet.....)
 
Jasper, ik vind die Duc die hij in wil ruilen niet verkeerd. De nieuwe Monsters (695) rijden heel anders dan de oude monsters. Echt een heel tof ding.
 
Mijn pa neemt zo vanuit zijn werk een paddock-stand mee :D Kan ik eindelijk normaal mijn wiel schoonmaken enzo :+
 
hahaha:P

Shit ik zit net op motorforum dat topic van die hayabuse dwaas door te lezen in Sport.
Nu heb ik op de een of andere manier zin om een hayabusa om te bouwen tot fighter....:+
 
Mijn stuntbike in wording:
[IR]http://i206.photobucket.com/albums/bb269/SiRojK/DSC00170.jpg[/IR]
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top