Motor & motorrijden #26

Status
Not open for further replies.
Iemand ervaring met een MV Agusta F4? En hoe zit het precies met het motorrijbewijs, die nieuwe wet gaat pas in 2012 in?
:love::love:
F4senna.jpg
 
overgespoten = we denken allemaal dat het een schademotor is met minstens een scheef frame.
 
Als het goed gespoten is en alles is nog recht boeit het mij persoonlijk niet... (moet het dus wel in de buurt komen van de originele lak-kwaliteit)

Maar je verkoopt het minder snel omdat er zoveel van die kneusjes gelijk gaan huilen en schadebak roepen, terwijl 9 v/d 10 gewoon achter de meut aan lopen en eigenlijk niet eens weten wat ze nou roepen.
Voor de verkoop dus beter gewoon zo standaard mogelijke motoren verkopen, veel minder gezeik.
 
Als het goed gespoten is en alles is nog recht boeit het mij persoonlijk niet... (moet het dus wel in de buurt komen van de originele lak-kwaliteit)

Maar je verkoopt het minder snel omdat er zoveel van die kneusjes gelijk gaan huilen en schadebak roepen, terwijl 9 v/d 10 gewoon achter de meut aan lopen en eigenlijk niet eens weten wat ze nou roepen.
Voor de verkoop dus beter gewoon zo standaard mogelijke motoren verkopen, veel minder gezeik.

Je weet op voorhand dat je motor in waarde daalt zodra je hem overspuit. Of hij heeft schade en het is een goedkope/makkelijke oplossing. Of je hebt geld teveel en het boeit je niet.

Als je wil coaten/spuiten kan je het beter met accenten doen, zoals die velgen bij jou bijvoorbeeld :)
 
Zullen veel mensen dan nooit een motor naar hun eigen smaak aanpassen, omdat ze hem altijd een keer zullen verkopen?

Want (jonge) motorrijders lijken wel makkelijk/snel te veranderen van bike.
 
Verschilt echt, mijn gix blijft voorlopig nog wel tot ie naar mn smaak is, weet niet of ie dan nog blijft, 1000 ombouw vind ik wel kicke (iets zelf maken = 10x vetter als het zo kopen vind ik)
Maar busa ombouw is ook al een idee wat ik al een tijdje door mn hoofd heb spoken.
 
Ik vind de meeste motoren ook mooier in de originele kleuren.. Dus als ik hem zou overspuiten zal het niet heel snel zijn omdat ik denk dat het dan mooier is..
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top