Motor & motorrijden #26

Status
Not open for further replies.
Shop ze eens weg.

1581tj.jpg
 
Lijkt ook nergens naar.

Motor helemaal zwart ziet er ook niet uit. Heb een foto gezien. Kan m alleen niet meer vinden om m hier ff te posten.

Denk toch dak mijne maar slijt en een 2006 haal.
 
Gaan d'r nou nog motor-rijdende scooterforummers naar die auto/motor meeting ?

Vorige keer dat ik daar heen ging was ik samen met Rowan de enige motorrijder :X
Als niemand gaat hier verder, ga ik ook niet.

Ik ga op de motor als het niet regent :p
 
Ik ga op de motor als ik m'n rijbewijs haal volgende week, het mooi weer is, niet te ver is én het uitkomt :P Is er nou al eens een definitieve datum?
 
Ik vrees ervoor, maar als het in dat weekend is dan waarschijnlijk niet. Spa Italia is een iets grotere meeting :+
 
Net WheeleX nog ff gemeet bij Goedhart motoren, en zag volgens mij Jasper met z'n mooie velgen ook nog rijden? Je kwam iig net aan toen ik weer weg ging.
 
Gaan d'r nou nog motor-rijdende scooterforummers naar die auto/motor meeting ?

Vorige keer dat ik daar heen ging was ik samen met Rowan de enige motorrijder :X
Als niemand gaat hier verder, ga ik ook niet.

Ik ga met de fiets als het goed weer is, rooienaar als het goed is ook.
 
Wat moet ie kosten etc? Km's?

Mijn pa zegt altijd dat hij er ooit nog 1 koopt, hoop dat dat ook nog eens gaat gebeuren :#

Nog niet over na-gedacht, eerst maar ergens eens photos shooten +ralf+

Vind het eigenlijk echt zonde dat ik hem zou kunnen verkopen :X , mja dan komt er een dikke sp2 voor terug :~
 
Ik ga op de motor als ik m'n rijbewijs haal volgende week, het mooi weer is, niet te ver is én het uitkomt :P Is er nou al eens een definitieve datum?

Als jij gaat en vanuit Haarlem vertrekt, ga ik misschien ook wel als het me uitkomt dan (hoef ik iig niet heel dat stuk alleen te rijden) ...
 
Chinese shizzle vs Puig ruitjes. Net wat de gek ervoor geeft :P

Ik ga niet naar meeting. Zit nu midden in mn thesis-traject, die ik de 22e in moet leveren van die maand.

Spul komt uit amerika.
En ja, een kuipruitje stelt niks voor.... Hij ziet er goed uit en hij is donker :P primaaa

Daar ga ik echt niet 70 euro meer voor betalen.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top