In de bochten reed die gozer super irritant slingerend, kon er nergens voorbij... maar op een recht stuk allebei vol aan het gas en ging ik er gewoon voorbij.
Weet ik veel of het gewoon een pussy was die geen gas durfde te geven of dat ik ook echt sneller was, boeie was ff leuk.
Ik had het gister trouwens ff met een tl1000 :+ Allebei achter elkaar aan knallen :W Altijd leuk om ff te doen.. Die dingen praten wel lekker was wel sneller ook, maar kon er niet voorbij.. (was @ de dijk )
idd.. al je weet wat er allemaal van te voren is gebeurd..
monteurs hebben de motor eerst snel 'onklaar' gemaakt omdat die dief inneens een dag eerder de proefrit wou maken en toen bleek bij het testen dat er met het aansluiten wat verkeerd was gegaan en dat de motor nu elektronisch kortsluiting had gehad.
dus vlug ergens anders exact zo'n motor vandaan gehaald en die er neergezet.
wij hebben dat track & trace btw ingebouwd maar de afhandeling is echt ruk idd
Denk ook niet dat het 125 is hoor als je m zo op de bank zet..
Volgens een documentje van Arrow heeft hij met het standaard uitlaatsysteem 140pk @ achterwiel..
En met mijn half-systeem (wat ik er onder heb) staat er 143,5 pk.. Verschilt natuurlijk wel per bike.. Maar geeft wel een indicatie
Meestal cruise ik namelijk standaard 10 km/h te hard op de motor teller, want dan kom je overal zonder boetes af.. Dan werkt het andersom :+ Het verschil zal niet groot zijn op lagere snelheden, maarja..