Motor & motorrijden #26

Status
Not open for further replies.
Misschien dat ze dat dan hebben aangepast (of ik verkeerd heb onthouden :+).. Heb het destijds uitgezocht en was voor mij bij veel verzekeringen behalve centraal beheer moeilijk diefstal te verzekeren omdat hij in een garagebox staat
 
Proberen bij je auto te verzekeren, Heineken. Ik maak ook gebruik van een zogenaamd 6-wielenplan. Wa diefstal betaal ik iets van 13 euro voor in de maand.
 
Nou, ben eens ff aan het kijken voor een verzekering... :rolleyes: Ben er over aan het denken om toch maar voor All-risk te gaan (fuckin' duur! :eek:) en ben een beetje de premies aan het uitzoeken. Waar hebben jullie je verzekering lopen? De Europesche zag er erg aantrekkelijk uit, alleen hebben die als eis dat de motor maximaal 75kW mag hebben :(

NoordHollandsche verzekeringsmaatschappij, goed en betaalbaar. Er zit een vestiging (Schinkel Assurantiën) in Oost-Souburg, kan je zo even langskachelen wanneer je je naar je ouders gaat. Erg relaxte gasten die werken volgens een persoonlijke aanpak. (b.v. 1 x per jaar even langskomen om alle verzekeringen door te nemen etc) Beviel mij erg goed.
 
Ingekorte dempert! :)

IMG_4915-1.jpg


IMG_4917-2.jpg


IMG_4918-3.jpg
 
mjah, geluid kan ook te erg hard zijn he.
T is niet heel prettig dat iedere keer wanneer je gas geeft iedereen in de wijde omgeving je kan horen.
 
Niet korter, nu zit het Arrow embleem nog netjes.
Anders past hij er niet meer op, of zit hij echt 'klem'.
 
Ik wilde hem idd niet korter maken ivm het embleem en ik denk dat het dan uit verhouding raakt.. Vind hem zo precies mooi :) Ben weer blij! :W

@ hierboven..

Zo'n RS250 moet begrenst worden.. Plus dat ik persoonlijk voor een 4takt zou gaan.. Maar als je 2takt wil kun je voor een rs125 gaan, die hoeft niet begrenst te worden.. Echter lijkt het dan wel alsof je op een brommer rijd :P :+
 
ja 125 wordt hem niet. Wou eigenlijk eerst ff begrensd rondt gaan rijden en dan "vol vermogen" 52 kw geloof ik. Zo'n cdi is niet zo duur geloof ik. Maargoed veel andere opties zijn er ook niet geloof ik.
 
Ik heb op een begrenste cbr 600 f gereden.. Is een prima optie.. zijn niet heel duur, betrouwbaar en rijden nog goed op 25kw..
 
[ir]http://alextalmon.nl/fotos1/954rr/IMG_4915-1.jpg[/ir]

Wie shopt hem zwart voor me? Met honda op de onderkuip er nog wel op.

Witte wheelstriping. Mono seatje er ff op.

Eventueel kan je zelf nog wat creatief zijn met witte details oid.


Gr
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top