This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Motor & motorrijden #26

Status
Not open for further replies.
Ja precies, dat wilde ik niet.. vind dat ook uit verhouding.. Vind ik die kleurstelling van zo'n 929rr net niks..
 
Je zou eens moeten beginnen met al die 'RR' ervan te krijgen.
Die op je onderkuip is echt gigantisch.
 
:+

Ik shop m zwart voor je, dan krijg ik die seat cowl van jou :#


Miss mag je m wel kopen binnenkort, en de stuurdemper ook.


Ga zo even bij een 2006 fireblade kijken/rijden.

[ir]http://p1.bikepics.com/pics/2008/12/31/bikepics-1525012-800.jpg[/ir]


Kijken of het zoveel beter is. T waard is!

Gr
 
Je zou eens moeten beginnen met al die 'RR' ervan te krijgen.
Die op je onderkuip is echt gigantisch.

dat vind ik dus ook

de 954 is echt een toffe fiets alleen dat lettertype van RR op de onderkuip maakt de motor gelijk ouder oid. ik weet niet wat het is maar het is het net niet vind ik.

en jammer dat je geen losse onderkuip hebt dan had ik die matzwart gedaan en daar met teksten op van je motorpak en bandenmerk bijv. dat maakt het wat sportiever. (niet dat je fiets dat niet is maar de onderkant heb ik altijd iets ' vreemd' gevonden )

dit bedoel ik met de onderkuip
http://www.motorstek.nl/download/7787/0b8c6d4797c9aa2b42ea5f5e8224be9b/large
 
Hee eerlijk delen he Die stuurdemper wil ik ook wel :#

Jij mag die stuurdemper wel, dan neem ik die seat cowl
Zag trouwens nog een vette stuurdemper op marktplaats.. ding was rood geanodiseerd, dus staat wel dik bij mijn bike :W Mooier dan goud denks..
 
Die grote RR stickers kun je er zo aftrekken btw.. Zitten niet in verbinding met de striping oid..

Echter vind ik ze niet storend genoeg om ze eraf te halen en ik houd wat dat soort aanpassingen betreft denk ik liever de boel origineel.
 
Nou heb er even op gereden. En naja. T zegt me niet zoveel meer oid. Wat ik wel lekker vind, dat ze veel soepeler/stiller lopen, en in laag toeren rijd ie vooral veel soepeler.

Je merkt ook wel dat ie sneller is.


Maar om nou 3k ertegen aan te gooien en zo'n ding te halen. Ik weet het niet. Ik twijfel nog. Of deze zwart maken met wat goodies. Of de 2006. Moeilijk.


Voor 6000 mag je mijn fiets overnemen Sander.
 
Gaan d'r nou nog motor-rijdende scooterforummers naar die auto/motor meeting ?

Vorige keer dat ik daar heen ging was ik samen met Rowan de enige motorrijder :X
Als niemand gaat hier verder, ga ik ook niet.
 
Iemand nog interesse in een SP1 :X

Binnenkort maybe wel een 2007 SP2 bij ons ingeruild waar ik wel op gesteld ben :love:
 
Wat moet ie kosten etc? Km's?

Mijn pa zegt altijd dat hij er ooit nog 1 koopt, hoop dat dat ook nog eens gaat gebeuren :#
 
Gaan d'r nou nog motor-rijdende scooterforummers naar die auto/motor meeting ?

Vorige keer dat ik daar heen ging was ik samen met Rowan de enige motorrijder :X
Als niemand gaat hier verder, ga ik ook niet.


ehhh, zal wel weer te ver zijn voor mij of niet?
 
Status
Not open for further replies.