Motor & motorrijden #25

Status
Not open for further replies.
duhh

Motor is op beide kanten een keer omgevallen bij de vorige eigenaar


Geen wonder dat die wat goedkoper is dan de rest, ding is in feite al bijna totall-loss, aangezien een 1 zeikap (ik gok) een dikke 500-600 euro kost, dan praat je nog niet eens over de kont en de voorkap(rem-koppeling hendels, voetsteunen)

achterband is tevens ook versleten
 
Oh :+

Niet gelezen :p

Vond het btw wel meer een passende prijs voor zo'n redelijk oud ding.. (voor een nette versie dan)
Ze vragen echt zieke prijzen soms..
 
Voor dat geld mag die van mij (straks) ook weg, is vrijwel niets mis mee :) (seatcover bekrast)
 
duhh

Motor is op beide kanten een keer omgevallen bij de vorige eigenaar


Geen wonder dat die wat goedkoper is dan de rest, ding is in feite al bijna totall-loss, aangezien een 1 zeikap (ik gok) een dikke 500-600 euro kost, dan praat je nog niet eens over de kont en de voorkap(rem-koppeling hendels, voetsteunen)

achterband is tevens ook versleten

Zijkuipje kost 800 ballen voor een Gix x|
 
nywltt.jpg


Wheel-striping zit erop, ik heb op de hugger wat vette witte stickers geplakt... witte vlakken voor achterkap zijn onderweg. Arai stickers zijn weggehaald op vele verzoek :+
Verder nog ff kijken hoe & wat precies, maar daarna wordt ie niet veel witter iig.
 
Idd, maken de motor:)
Zou alleen je kenteken gewoon rechtbuigen en ietsje schever zetten..

Iemand die toevallig wat 99'er R1 kuipen weet?
Heb ivm een vastgeslagen voorrem een schuiver gemaakt:X
 
Die velgen zijn echt :W onder die blade hoor. Ik vind mezelf trouwens altijd behoorlijk voor lul rijden in alleen mn jas. Shirt komt er altijd ver onderuit en als het er lekker bij waait kijken ze bijna tot in je bilnaad :+
 
Meldt zich weer na 3 weken offshore :!

Ruim op tijd dus om nog een paar lesjes te nemen voor ik m'n examen heb. Zag er nog naar uit dat het echt flink uit ging lopen, dat doet het ook maar ik had toch nog iemand die me kon aflossen :D

Mooie dingen bijgekomen trouwens :) Wielen onder die fireblade zijn echt dik, een 1098s erbij en een zxr uit engeland gehaald 8)

En binnenkort moet er een 2003 Mille R bij komen :+ :p
 
Echt een vet ding zeg Jasper, velgen staan m erg goed. Krijg wel weer flashbacks van mn witte SR velgen waarop ik me altijd helemaal suf aan t poetsen was :p
 
K4 kost je een rug meer, dan is de keuze snel gemaakt imho.

Ik ben het met je eens hoor, maar beetje loze vergelijking ;).. Zo kun je bijna altijd voor 1-1,5 k meer een vettere bike kopen :+.. Tis maar net hoeveel geld je hebt
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top