Motor & motorrijden #25

Status
Not open for further replies.
Ding is echt super! :~ Zou alleen nog de achterbrug matzwart laten coaten, en de achterremklauw ook, of iig alle klauwen dezelfde kleur :p
 
Ding is echt super! :~ Zou alleen nog de achterbrug matzwart laten coaten, en de achterremklauw ook, of iig alle klauwen dezelfde kleur :p

Ja ik laat de achterbrug toch spuiten in de kleur van het frame :) met witte stickers er op wordt dat wel nice denk ik.

Potverdikkie Jasper, dat ziet er gvd dik uit:W


edit: Alleen jammer van de helm:rolleyes:

Jaja :+ dat weet ik nou wel, shut up :p

Hijs mooi Japser! Rimstriping toch nog goed gekregen ondanks de breedte?

Ja, ze waren niet helemaal goed qua ronding en breedte... maar ze waren een beetje te vormen nog zeg maar, dus lukte uiteindelijk wel. Het resultaat is goed iig :)
 
nywltt.jpg


Wheel-striping zit erop, ik heb op de hugger wat vette witte stickers geplakt... witte vlakken voor achterkap zijn onderweg. Arai stickers zijn weggehaald op vele verzoek :+
Verder nog ff kijken hoe & wat precies, maar daarna wordt ie niet veel witter iig.

Quote waardig :W

Wat een mooi ding zeg! :love:
 
[ame="http://www.youtube.com/watch?v=2mdJ-6DFX90&feature=related"]YouTube - Julien 'TrialX' Dupont in Holland[/ame]

Wat een held!
 
Vette helm Jasper :W. Ik vind het een super combo iig. Ik ben benieuwd hoe mooi die zwarte achterbrug gaat staan.
 
Maatje van me heeft ook een ander crossmobiel gekocht8)
Hellyeah wat loopt zo'n ding8)
Komen nog andere schokbrekers, nerfbars en stuurtje etc op:)
bansheerobbin.jpg
 
Echt te vet jaspaaah!
Alleen lijkt het op de foto wel of er een klein staartje onder je helm uitkomt :+
 
Jep dat is het mooie ervan:)
350cc 2 cilinder 2takt, volgens mij heeft zo'n ding 55Pk!?

Loopt iedergeval al een dolle! Echt wijs dat zou mij ook nog eens lijken:)
 
Een tijd terug is hier eens een link geplaatst met werkplaatshandboeken van zeer veel motoren. Nu heb ik er eentje nodig voor een Honda cbr 929 uit 2000. Is er iemand die die link nog weet? Alvast bedankt.
 
Morgen verkeersdeelname :eek:

En zaterdag motor kijken/halen denk :#

:D

Ik kan ook niet wachten tot ik dat papiertje heb :+ Ondertussen ben ik al zover dat ik maar wacht met iets kopen tot ik ook een proefrit kan/mag maken, duurt nu toch niet zo lang meer :rolleyes:

Van het weekend wel een pak halen, hopen dat het bestelde ook past..
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top