Motor & motorrijden #25

Status
Not open for further replies.
Mjah drm wil ik ook een spiegeltje, die politieauto had al 10min achter me kunnen zitten zonder dat ik t doorhad :P Bandjes zijn Maxxis goldspeed street sport ultra's http://www.aaa-racing.com/home.php?cat=82

Ja ik kijk als ik serieus aant gasgeven ben, om de 2min. om:P

Oke die hebben ook goedkeuring?
Laat even weten hoe ze zijn, ik heb ook maxxis goldspeed alleen staat er verder niks op volgens mij.. anders bestel ik deze we weer ook prima:)
 
Ja ik kijk als ik serieus aant gasgeven ben, om de 2min. om:P

Om de 2 minuten ?
Dus elke 4 minuten kijk je een keer achter je als ik je goed begrijp ?


Ik kijk echt super vaak wat er achter me gebeurt, of ik nou aan het blazen ben of niet. Ik wil gewoon niet dat ik of achtervolgd word door de politie of dat er een keer iemand te laat op z'n rem trapt en mij van m'n motor afrijdt.
Als je dat in de gaten houdt, kan je nog op tijd uitwijken.
 
Door die koplamp/a symmetrie is het nog een beetje een BMW.
Voor de rest is hij zo scherp als een ehmmmm. Yamaha?
 
Ja weet ik veel hoevaak:P elke keer als je de bocht uit komt etc etc..

Bandjes zijn best duur vanwege straat goedkeur khad ze toen met 50% korting oid geen idee dus..

Ik wil als ik kan ook best ff met Yamahatje of evt als m'n E30 klaar is komen..
Zolang het maar zondag is en als ik kan..
 
Op die koplampen na, vind ik die bmw s100rr wel heel erg vet hoor.
Ik heb al de afspraak staan met de importeur om em te testen zodra de straatversie er is. 193 pk... Ik kan niet wachten :P
 
Kweenie ben niet zo'n fan van de nieuwe BMW...in WSBK trim is ie erg vet maar die koplampen vind ik niks.

Hoeveel die banden kosten weet ik niet heb ze via de importeur. Ik gok zo'n setje rond de 250/275 euro. Net nog stukje gereden maar t waaide beetje hard. Moet wel wennen aan mn crosslaarzen, kan niet echt goed het schakelpedaal voelen ermee. Ze zijn ook een stuk lomper dan mn sidi vertigo's..denk dat ik die maar hou voor op straat en mn crosslaarzen voor circuitdagen.
 
Ik heb nog een bochtenset en demper liggen van een van m'n gixxers, maar weet niet of dat van de K3 of K5 was.. Ik zal snel ff een foto maken..

Ik zoek alleen een demper, de BOS GP1 maakt iets te veel herrie in sommige gevallen.. ben benieuwd
 
Net aangehouden vanwege schuingeplaatste kentekenplaat/geknikte plaat.

Er vanaf gekomen met een waarschuwing *happy*
 
mijn sm:)
351ibu9.jpg
 
Heel geil ding, alleen vind ik die 3-spaaks wielen niet echt wat.

ben nog wel aan het kijken naar gespaakte wielen..
maar vind dit ook wel wat :)

net van men pa nog een foto binnen gekregen van afgelopen woensdag :D
ging beetje op men plaat
2n04pkm.jpg
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top