MOTOR GEJAT

Status
Not open for further replies.
Ik twijfel nu ook onwijs of ik weer een R1 ga halen :S

misschien eerst afwachten hoe of wat ?
evengoed vinden ze hem volgende week terug, of krijg je net niet die 11K (of net wel..) dan zou ik die eerst in een auto duwen. dan motor.
 
Veranker je spul altijd aan moeder Aarde als je het onbeheerd achterlaat.
Scooter til je met 2 man zo weg, motor rij je op 2 skatebordjes of diepladers weg. Wordt gecompliceerder als je de lantaarnpaal ook moet meenemen.

Sterkte.

Deed kennis van me ook, aan lantaarnpaal hangen.

Binnen 10 min was ie weg, incl slot, en paal stond er nog :X

Die mannen die eraan beginnen weten waar ze mee bezig zijn en zijn voorbereid...

Sterkte Danny
 
mja, maar hopen dat ie niet teruggevonden wordt , als verzekering gewoon uitbetaald dan.

Ik denk dat dat ding in een container naar curacao ofzo zit..
 
Dus als het gaat stormen naar de stranden toe hopen dat die container waar de motor in zit overboord is geslagen en aanspoelt..
 
Ik denk dat dat ding in een container naar curacao ofzo zit..

Zonder twijfel ja :)

Fucked up Danny :X.. Zag het al in je msn naam staan, maar dacht; zal wel weer een kutgrap zijn :p Njah flink verneukt man!.. hoop dat je een beetje fatsoenlijk ermee wegkomt.
 
Hm, kwam net terug van een vriend, reed met de auto langs een precies dezelfde motor, liep ook een rode kabel aan de achterkant.

Niet gefocust op het kenteken, maar dit topic schoot me opeens te binnen, rijder ging er ook direct vandoor.

Mja er zijn natuurlijk wel meer dezelfde van dit type, maar vind het best frapant dat ik nog nooit zo'n ding hier in mijn buurt heb zien rijden en nu toevallig er 1 langs de weg ff stil stond. :p

Mocht ik hem weer tegen komen neem ik wel een beter kijkje.
 
goh ik d8 dat dit alleen met scooters gebeurde. Ik heb mijn motor nog nooit op slot gezet. Heerlijk zo'n oud ding.

kankerkut voor je danny, echt zwaar kut kan er niks anders over zeggen. Hij was ook wel erg mooi natuurlijk.
 
Hellevoetsluis, in de woonwijk, niet ver van Den Haag dus. ( Kleine 40 km )

Mja, kleine kans dat het hem ook echt was natuurlijk, maar wel toeval. :p
 
Gvd Danny :( :|

Ze kunnen 'm t beste maar niet terugvinden, dan zit je met een schadefiets. Das helemaal KUT

Zo'n fiets zullen ze echt wel met respect behandelen, dus als ze hem terugvinden (kleine kans) is hij echt niet afgetrapt... Het is nou niet bepaald joyride-spul...
 
Inderdaad, dan is het juist vlammen en weet ik het allemaal.

Erg zonde Danny, ik leef met je mee :*

Succes met de afhandeling etc, ik hoor het wel. Motorbeurs gaat ook niet door zeker?
 
Sterkte met dit hoerige gedrag. Zorg er wel voor dat het tijdstip waarom die gestolen is redelijk vroeg is, zeg maar 15min nadat je weg was. Anders krijg je misschien nog bekeuringen ook x| Want het is opzich niet zo moeilijk om moderne fietsen te starten.
Ik snap alleen niet waarom bijna iedereen hier op het forum denkt dat je beter af bent met een cheap ass oud barrel, die jatten ze net zo hard. Mijn ktm lc4 van '88 is ook gewoon gejat. Als ze het willen hebben ben je het kwijt.
 
Eigenlijk zou je een soort self-destruct op je fiets moeten hebben. Dat als er jat-tuig op gaat rijden, dat ie na een soort robocop waarschuwing explodeert oid. Je gunt dat soort lijers helemaal niet om op zoiets vets te rijden :(
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top