MOTOR GEJAT

Status
Not open for further replies.
Balen Danny!

Ik hou m'n oogjes en oortjes voor je open hier in Tilburg :*

Misschien dat het iets helpt :p
 
Waar is ie ongeveer gejat in Den Haag (als ik vragen mag) ?

Sowieso aangifte doen, splinternieuwe speedfight 2 wrc van een vriend van me was ook gejat. Paar dagen later door politie teruggevonden in leegstaand pand.
 
Stond die binnen danny? me pa zegt net dat veel verzekeringen eisen dat tie s'nachts binnen moet staan, anders vergoeden ze niks
 
Damn..goed ziek dit!

2 Sloten vast en dan nog weg...zeker heel snel gegaan dan. Tegenwoordig kan je denk ik beter gaan lopen, want niks is meer veilig :L

Nja 2 sloten, 2 skateboarden oid eronder, en je loopt er zo mee weg hoor :)

IIG zwaar KLOTE dit, hoop dat ze m snel terugvinden :)
 
Stond die binnen danny? me pa zegt net dat veel verzekeringen eisen dat tie s'nachts binnen moet staan, anders vergoeden ze niks


Verzekering weet ervan en die keren gewoon uit zeggen ze.
Als je vader gelijk heeft, dan breekt echt mn klomp
 
Waar is ie ongeveer gejat in Den Haag (als ik vragen mag) ?

Sowieso aangifte doen, splinternieuwe speedfight 2 wrc van een vriend van me was ook gejat. Paar dagen later door politie teruggevonden in leegstaand pand.


Loosduinsekade 150 voor de deur
 
Verzekering weet ervan en die keren gewoon uit zeggen ze.
Als je vader gelijk heeft, dan breekt echt mn klomp

We hebben in totaal 6 motors gehad, en bij alle 6 is vermeld dat de motor in de nacht binnen gestald moet zijn. stond hij buiten, keren ze niet uit. majah dat is hiero hé...

Ik wens je iig veel succes, en hoop dat ze voor je uitkeren.

dat #%%^#@ volk moeten ze ook gewoon afschieten
 
je hebt er nu echt niks meer aan, maar je kan bij de bouwmarkten van die haken kopen voor inde stenen, miss mag je van haar ouders zo haak in het huis maken, dat is een ring waar een slot door hem kan.

(je kan ze ook van abus kopen maar die zijn 65 euro en die andere 5)
 
Loosduinsekade 150 voor de deur

Hmm is ook niet een plek waar ik m buiten zou laten staan :D Mja...komt vast wel goed :) Kom daar verder nooit dus kan je ook niet helpen;) Die gestolen scoot van vriend van me was @ duindorp.

Ik schrok btw ook wel toen k topictitel + DVO eronder zag staan.
 
Het vaststellen van de dagwaarde kan nooit moeilijk zijn, aangezien je em net gekocht hebt. Je hebt vast een aankoopbewijs, dus dat zal geen probleem zijn.

Tis wel heel erg kut voor je. Zo jammer dat men niet van andermans spullen kan afblijven
 
Het ding van binnen stallen.. Ik was op bezoek bij iemand. Je kan em niet overal binnen stallen.
Staat ook niks in de polis over binnen stallen.
Maar mn telefoon is leeg dus ik kan niet bellen naar mn verzekering om het na te vragen!
 
Je had hem zeker nergens aan vast gezet?
Een R1 uit 2004, dus je hebt hem 2de hands? Heb je die sloen erbij gekregen? Hoe groot acht je de kans dat de vorige eigenaar hem is komen 'ophalen'?

Veranker je spul altijd aan moeder Aarde als je het onbeheerd achterlaat.
Scooter til je met 2 man zo weg, motor rij je op 2 skatebordjes of diepladers weg. Wordt gecompliceerder als je de lantaarnpaal ook moet meenemen.

Sterkte.
 
Je had hem zeker nergens aan vast gezet?
Een R1 uit 2004, dus je hebt hem 2de hands? Heb je die sloen erbij gekregen? Hoe groot acht je de kans dat de vorige eigenaar hem is komen 'ophalen'?

Veranker je spul altijd aan moeder Aarde als je het onbeheerd achterlaat.
Scooter til je met 2 man zo weg, motor rij je op 2 skatebordjes of diepladers weg. Wordt gecompliceerder als je de lantaarnpaal ook moet meenemen.

Sterkte.

gewoon gekocht bij hans van wijk, vrij bekende grote motordealer hier. lijkt me niet dat hans hem op is komen halen ;)
 
KK dat is wel fokkop.. ik woon zelf in den haag dus ik zal een beetje rond kijken.. weinig kans dat ik iets zie maar toch...

Helaas gebeuren dit soort dingen maar al te vaak in den haag (zoizo de gehele randstad...)

echt klote man:(

Edit: Zie nu staan loosduinsekade.. dat verklaard al een hoop.. kut volk woont daar zeg..
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top