MOTOR GEJAT

Status
Not open for further replies.
Damn..goed ziek dit!

2 Sloten vast en dan nog weg...zeker heel snel gegaan dan. Tegenwoordig kan je denk ik beter gaan lopen, want niks is meer veilig :L
 
Tis erg om te zeggen maar eigenlijk zou je gewoon een goedkoop rammelding moeten hebben voor erbij DvO, voor als je hem in de stad parkeert, net zoals bij Hilly ook...Ik zei nog tegen Len en Jelle vorige week dat ik het niet zou durven, nieuwe motor buiten in de stad parkeren...

Ik weet wel dat die kk lijers van andermans spullen af moeten blijven, maar ja, dat gebeurt toch niet :mad:
 
Godverdomme!

Dan gaan we niet vlammen vandaag :(

Hoop dat je snel weer kunt rijden, waarschijnlijk op iets anders want terugvinden gaat lastig worden :/
 
Toen ik op portal zag staan: MOTOR GEJAT dacht ik als het Danny maar niet is, maar dus wel. Echt jammer!
 
Tis erg om te zeggen maar eigenlijk zou je gewoon een goedkoop rammelding moeten hebben voor erbij DvO, voor als je hem in de stad parkeert, net zoals bij Hilly ook...Ik zei nog tegen Len en Jelle vorige week dat ik het niet zou durven, nieuwe motor buiten in de stad parkeren...

Ik weet wel dat die kk lijers van andermans spullen af moeten blijven, maar ja, dat gebeurt toch niet :mad:

Ja, eens.. Zat ik ook aan te denken.
Wou er eigenlijk een goedkope auto bij..
Maar is nu te laat :(


@ Erik.

Die behoefte is nu even weg.. En ik baal inderdaad het meest dat we niet kunnen rijden :(

thnx iig
 
Ze kunnen 'm t beste maar niet terugvinden, dan zit je met een schadefiets. Das helemaal KUT
 
neeh :eek: Ik zag het topicnaam icm met je naam en dacht toch niet de R1 maar toch wel.
tering man je was er zo blij mee en hoelang had je hem nog geen 2 weken ofzo toch ?
gvd kklijers je zou ze achter je trekhaak binden.

Hoe zit dat met verz. krijg je die 11K terug vast niet is denk ik de dag waarde toch ?

tering man ..

//miss volgende motor een redelijk alarm met schok sensoren ofzo ?
ik bedoel wat is een inverstering van 200 euro op een motor van 11K ?

succes met het proces en alle zooi er bij
 
Ze kunnen 'm t beste maar niet terugvinden, dan zit je met een schadefiets. Das helemaal KUT

Daarvoor ben ik ook verzekerd.


Aan die KK politie heb je ook niks.
Kom ik aangifte doen, moet ik mn alle 3 de delen van mn kenteken bewijs bij me hebben om aangifte te doen!!!

De 3de ligt altijd thuis, nu kan ik geen aangifte doen.. Pas morgen :S:S
 
Daarvoor ben ik ook verzekerd.


Aan die KK politie heb je ook niks.
Kom ik aangifte doen, moet ik mn alle 3 de delen van mn kenteken bewijs bij me hebben om aangifte te doen!!!

De 3de ligt altijd thuis, nu kan ik geen aangifte doen.. Pas morgen :S:S

jezus wat een onzin.. natuurlijk heeft iedereen deel 3 thuis liggen :S.

//edit

toch wel logisch als je kenteken papieren in de auto heb liggen en die wordt gestolen kan gezeur opleveren.
 
ik weet hoe het is mijn schuur is ook leeggehaald en die kk lijers van de politie maar niks doen..!!!!!
echt kut man was echt een vette bike...
succes nog met al het gezeik er om heen want dat is het meest kutte.:S


ciao..
 
neeh :eek: Ik zag het topicnaam icm met je naam en dacht toch niet de R1 maar toch wel.
tering man je was er zo blij mee en hoelang had je hem nog geen 2 weken ofzo toch ?
gvd kklijers je zou ze achter je trekhaak binden.

Hoe zit dat met verz. krijg je die 11K terug vast niet is denk ik de dag waarde toch ?

tering man ..

//miss volgende motor een redelijk alarm met schok sensoren ofzo ?
ik bedoel wat is een inverstering van 200 euro op een motor van 11K ?

succes met het proces en alle zooi er bij

De dagwaarde ja..

Ik weet echt niet hoeveel een r1 uit 2004 waard is qua dagwaarde :(
Ik moet 20 dagen wachten, dan komt er pas een taxeur :S
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top