MOTOR GEJAT

Status
Not open for further replies.
Als een oud vrouwtje in mekaar getrapt word zeg je daar dan iets van, of wacht je tot de politie een keer langskomt?

Dan ga ik meetrappen, nou goed. Wat is dit nou weer voor vergelijking.

Motor van 11.000 euro gejat en dan mag er weer geen scheldwoord vallen.
 
Kan toch ook op een beschaafde manier en op normaal niveau gepraat worden ipv met ziektes enzo? :)

No-offence tegen jou hoor Arne, maar ik snap niet dat iedereen nu hem af loopt te zeiken..

Ik ben allang blij dat een andere soort uitingen er nog niet uit zijn gekomen :X
 
Is er van jullie weleens wat gejat? Weet je hoe kut dat is...Als je dan zoiets leest denk je ook weer aan je eigen spullen. Dan wil je wel ff vloeken hoor.
 
Ga ff discusieren over scheldwoorden hier zeg.
Ik heb nog steeds de neiging om de eerste persoon die iets zie stelen of wat dan ook van top tot teen open te snijden.
Dan mag je blij wezen als ik het alleen bij schelden hou.


Bedankt voor de supportende reacties hier! Doet toch al veel goed bij me :)
 
Ga ff discusieren over scheldwoorden hier zeg.
Ik heb nog steeds de neiging om de eerste persoon die iets zie stelen of wat dan ook van top tot teen open te snijden.
Dan mag je blij wezen als ik het alleen bij schelden hou.


Bedankt voor de supportende reacties hier! Doet toch al veel goed bij me :)

geen probleem, kk lul!
 
Centraal beheer achmea.

Why?

Omdat je je dan niet druk hoeft te maken over een eventuele uitkering.
Centraal Beheer heeft namelijk helemaal géén beveiligingseisen voor een motor.. Geen goedgekeurde sloten of alarmsystemen nodig, hoeft ook niet binnen te staan o.i.d.
 
Erug lullig voor je DVO, net een nieuwe motor redelijk lekker weer en dan word ie gejat :(. Kan me voorstellen hoe je je moet voelen nu. Met een beetje geluk word die redelijk trug gevonden of krijg je alles uitgekeert. Hopelijk hoef je dan niet net zoals me broer 8,9 weken te wachten voordat je het geld terug hebt gekregen toen zijn motor gestolen was.
 
GVD kut man! Ding was echt supervet en nu zit je met allemaal gezeik van dat ding. Pfff... Nou ff 20 dgn bikkel danny. Succes!
 
Omdat ik er werk ;)
Ik verzeker motorvoertuigen aan de lopende band..

In ieder geval succes ermee!

Keer jij ook uit dan? Ik heb nog nooit van een verzekering gehoord die geen eisen stelt aan een motor die tegen diefstal beveiligd is.. Zeker niet 1 van 12.000 euro.. Een ART 4 sterren slot moet er dan zoiezo op, en vaak ook nog een SCM gecertificeerd III alarm.. Maargoed, jij werkt er dus je zal het wel weten :p
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top