MOTOR GEJAT

Status
Not open for further replies.
Dan zal het wel zo zijn :) Hier in de buurt verzekerd niemand zich bij die verzekeringsmaatschappij geloof ik.. Wel vaag dan moet ik zeggen..
 
Aardig kut voor je, dacht dat ik ongeluk had met me oordoppen die gejat waren :X


Meestal betaal je er ook voor bij Achmea, want die doen vaak ook autoverzekeringen voor alle leeftijden..

GTI @ 18 enzo
 
Keer jij ook uit dan? Ik heb nog nooit van een verzekering gehoord die geen eisen stelt aan een motor die tegen diefstal beveiligd is.. Zeker niet 1 van 12.000 euro.. Een ART 4 sterren slot moet er dan zoiezo op, en vaak ook nog een SCM gecertificeerd III alarm.. Maargoed, jij werkt er dus je zal het wel weten :p

Ik keer het niet uit nee, maar Centraal Beheer is echt een van de weinige die geen eisen stelt aan beveiliging van de motor. Hoe belachelijk het ook is natuurlijk.. Maar in dit geval komt het goed uit :7
En als ik het niet zou weten mocht ik natuurlijk ook geen verzekeringen afsluiten :D

/edit: Nu houd ik er over op, hier gaat het topic verder niet over..
 
Is er van jullie weleens wat gejat? Weet je hoe kut dat is...Als je dan zoiets leest denk je ook weer aan je eigen spullen. Dan wil je wel ff vloeken hoor.

Ja precies, het is zo kk triest. Klein jaartje terug ook een autoradio + het halve dashboard uit de auto van mn pa gejat IN EEN BEWAAKTE PARKEERGARAGE terwijl ik hem mee had. Nou dat is leuk thuiskomen :X
 
pff bloedhonden zijn het, beter gewoon met je poten van andermans spullen af blijven!

Bij wat maten van me is dit weekend ingebroken in hun studentehuis in Utrecht. Nieuwe tv weg, laptops weg, playstation en dvd spelers weg. Wordt je wel agressief van zeg maar....:X
 
Jammer :)

Vandaag haalde eentje me in toen ik rustig aan het fietsen was :), keek nog naar kenteken (MD-??-45) maar was hem niet :P

Succes verder, hoop dat alles goed komt voor je:)
 
:)

Weer wat opheldering in de zaak.

Binnen 20 dagen is er een xpert langsgeweest en heb ik geld op mn bankrekening staan. Klinkt al wat beter dan 20 dagen wachten en dan pas bericht
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top