Motor en motorrijden #9

Status
Not open for further replies.
Dodenhoek en fietspad check ik altijd in 1 blik. Maar ik ga bij het afslaan echt niet kijken wat er ACHTER me rijd in de auto.. Of om de 20 sec ff spiegelen naar achter op de snelweg.
 
Gister ff een stukje gereden op motor van een gozer die ik ken, wat een ding zeg :D echt super

[ir]http://i14.tinypic.com/5xrfn94.jpg[/ir]

is er trouwens nog iemand hier die zondag naar zoetermeer komt op de motor? (SBO)
 
ik ga zondag wel rijden met mijn pa... maar ga denk ik niet richting zoetermeer...

Idd je kunt niet zomaar zeggen dat een helm luidruchtig is of niet... er zit heel veel verschil tussen types en specs van de helm en van je hoofd... Ik paste een agv maat S van een bepaald type die was veel te klein voor mij... En de maat M van dat type was veel te groot....

Terwijl dat type wat ik nu heb maat S is en precies goed is... allemaal van AGV...

ohja sebas... rij je zondag mee met mij en me pa? :+
 
Soo heb trouwens even een bijbaantje voor een week of 2 weken en misschien later nog meer...

Met een goederen busje met laadbak naar belgie en luxemburg... zo'n 800km per dag rijden 8P Weet niet of ik nog zo'n zin heb om daarnaast nog te gaan motorrijden :P
 
Ik heb gister een CB500 op 25kw gekocht om op te rijden tot januari.. Nu moet ik hem nog verzekeren, maar denk dat ik ga voor Netpolis, mensen die dit af of aanraden? Waarom? Iemand een goedkopere? 9.43 WA + diefstal...

Iemand?
 
Heb je toevallig een auto in de verzekering waar je hem bij kan doen? Heb er nog geen ervaring mee. Heb je wel een rijbewijs trouwens?
 
Heb je toevallig een auto in de verzekering waar je hem bij kan doen? Heb er nog geen ervaring mee. Heb je wel een rijbewijs trouwens?

Nee, geen auto.. Wel autorijbewijs en als het goed is de 16de mijn motorrbw, hoezo vraag je dat :? 8P
 
Meeste verzekeraars vragen toch een rijbewijs als je een voertuig wilt verzekeren? Bij mn auto weet ik het 100% zeker dat ik het moest aanvinken. Stel dat jij een motor op eigen naam wilt verzekeren zonder motorrijbewijs....?
 
Meeste verzekeraars vragen toch een rijbewijs als je een voertuig wilt verzekeren? Bij mn auto weet ik het 100% zeker dat ik het moest aanvinken. Stel dat jij een motor op eigen naam wilt verzekeren zonder motorrijbewijs....?

Ik heb verzekeraar gebeld... Geen probleem..

Ik zat/zit zelfs te twijfelen... Ik ga nu mijn licht RBW halen en in januari zwaar... vraag me niet waarom, maar dat ga ik doen... Nu zit ik te twijfelen om mijn RBW niet op te halen bij het gemeentehuis aangezien het me dan nu 45 euro kost en in januari weer 45 euro.. Heb daarvoor de verzekering gebeld, officieel ben je gewoon verzekerd...

Anyway, raar verhaal, ik haal wss mijn RBW wel op aangezien ik nu een laseruitlaat onder die motor heb zitten die nogal wat herrie maakt... zegmaar een schaap in wolfskleren 8P...
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top