Motor en motorrijden #9

Status
Not open for further replies.
Mijn oom zei dat dus vandaag tegen me. "Wacht nou maar met kopen tot eind van het seizoen, blabla" . Aan de andere kant: Je koopt dan een motor waar je weinig meer mee kunt rijden (als je mooi weer rijder bent). Dan blijf je in een soort cirkel zitten, want dan zal die motor niet veel duurder zijn het jaar erop (aan begin van "het seizoen")
 
Inderdaad, als ik zelf het geld had zou ik ook niet aan het eind van het seizoen eentje kopen. Gewoon nu kopen miss iets meer neertellen maar wel lekker touren met mooi weer.
 
Tegen de winter zijn motoren inderdaad goedkoper als dat het tegen de zomer aan loopt en het een tijdje warm weer is geweest.
Hou het maar eens in de gaten op marktplaats. Zo gaat het vaak ook met cabrio's.
 
Dit lijkt me ook wel vet om er ooit "bij" te hebben:

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=qrTm-7zA5FM[/youtube]

KTM 525 EXC (of ander model als de 660SMC ofsow)...
 
Supermotard is gewoon gruwelijk :)

Jammer dat die wielen zo duur zijn, en dat je kwa onderhoud/kilometer vaak wat meer kwijt bent.

Na mijn 25kw periode bouw ik zeker een keer een eigen sm als ik daarvoor de financiele middelen beschikbaar heb.
 
Hoe duur is een simpele SM eigenlijk? Lijkt me ook wel geinig om hier in de buurt beetje mee rond te crossen :+
 
Mja je kan het inprincipe zo gek maken als je wilt, alleen een setje wielen kost al gauw over de 1000 euro's.

Maar als je bv een xr600 zelf ombouwt hoeft het niet al te duur te zijn :)
 
Binnenkort ff een olietemperatuur metertje aanschaffen.

10034301_870_00.jpg


10034156_870_FR_02.jpg


Wel handig, digitaal tellertje ga ik niet aan beginnen.
 
Jammer genoeg zijn goede sm's nog best duur :'( De cheapere zijn meestal van die afgeragde dingen waar je om de week de zuiger van moet vervangen :P
 
Hmm inderdaad behoorlijk lomp van me. Maar ik ging er een beetje vanuit dat de 848 behoorlijk wat goedkoper zou zijn dan de 1098, en dan de prijs uiterlijk verhouding had ik de 848 vetter gevonden. Maar ik zie inderdaad dat ze exact hetzelfde zijn..
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top