Motor en motorrijden #9

Status
Not open for further replies.
dat is niet zo best! mijn top licht op 200 :D
Ik ben zelf ook wel van plan een keer stalen remleidingen te halen, maarja eerst wat ander spul :P
Over +- 10 dagen komt m'n undertray binnen en 1 a 2 weken later een nieuwe achterlicht unit met geintegreerde knippers :)
Daarna denk ik monoseatje halen ofzo
 
Vandaag eindelijk weer zonnetje, dus toch maar wat gepoetst. Heb al 3 weken niet gereden dus voelde me enigzins schuldig :P

Heb alleen wat gezeik met de cam want veel foto's worden heel wazig :S
 

Attachments

  • IMG_2697.jpg
    IMG_2697.jpg
    1.1 MB · Views: 43
  • IMG_2696.jpg
    IMG_2696.jpg
    884.3 KB · Views: 41
Agv is vrij luidruchtig vind ik zelf . Ze zien er wel nice uit , maar ik irriteer me aan het harde geluid van de wind langs de helm .

Wind vind ik nog wel meevallen eerlijk gezegt... ja ok je hoort wel wat maja je rijd toch motor... dat moet je er dan maar voor over hebben :W Concentreer je gewoon op wat anders dan hoor je t niet :P
 
Ik ga morgen denk ik maar es voor het eerst met oordoppen rijden :+
Tijdje heb ik ze al liggen, maar ik vergat ze steeds :P
 
Wereld van verschil imo met oordoppen.

Erik, ligt het niet aan een verkeerd punt van scherpstellen met je cam? Zo is je tank b.v. wazig maar je stuur is scherp. Of was dat je bedoeling? ;)
 
Agv is vrij luidruchtig vind ik zelf . Ze zien er wel nice uit , maar ik irriteer me aan het harde geluid van de wind langs de helm .

Wind vind ik nog wel meevallen eerlijk gezegt... ja ok je hoort wel wat maja je rijd toch motor... dat moet je er dan maar voor over hebben :W Concentreer je gewoon op wat anders dan hoor je t niet :P


Beetje raar om te zeggen 'AGV is luidruchtig', er zijn zoveel verschillende helmen (van AGV) en veel verschillende mensen met allemaal verschillende hoofden. Die allemaal anders in een helm passen en allemaal een andere ervaring van het geluid hebben.

Ik heb AGV/Lazer/Shark gehad, lazer was het meest luidruchtig, daarna agv en shark, maar dit is dus lastig te zeggen om bovengenoemde reden.
 
Voor mensen die in de buurt van enschede wonen zou ik Top Les Motoropleidingen aanraden!

Daar LEER je echt op een plezierige manier motorrijden!
Ik heb nu 500,- betaald, heb me AVB al en heb nog een paar lessen over (500E = basispakket met alle examens erin).
Misschien moet ik nog wat meer lessen erbij, betaal ik 25,- per les.

Dus ben in totaal straks keer 600-700 euro kwijt!

Bedankt voor de tip, ga in augustus die richting uit :) En wil gelijk gaan lessen.
 
hoe zijn de helmen van suomy zit er aan te denken om de steve martin replica te halen

g11953.jpg
 
Ja doe eens :P

Een vette, dat sowieso ;)

Ik krijg een hele dikke stuiver terug van de belasting, en denk dat ik daar maar eens mijn motorrijbewijs van ga halen :)
Of ik koop natuurlijk weer iets duurs voor mn auto :X Mn ouders vonden dat ik het maar achteruit moest zetten, dat vind ik maar niks :P
 
Erik, ligt het niet aan een verkeerd punt van scherpstellen met je cam? Zo is je tank b.v. wazig maar je stuur is scherp. Of was dat je bedoeling? ;)

Ja das mijn schuld, maar de kleuren zijn ook flink verneukt. Zit echt zo'n waas over de foto.

hoe zijn de helmen van suomy zit er aan te denken om de steve martin replica te halen

Erg mooi en fijn in het gebruik, maar die van mij is al 8x kapot gegaan. Wat een gezeik zeg.

Een vette, dat sowieso ;)

Ik krijg een hele dikke stuiver terug van de belasting, en denk dat ik daar maar eens mijn motorrijbewijs van ga halen :)
Of ik koop natuurlijk weer iets duurs voor mn auto :X Mn ouders vonden dat ik het maar achteruit moest zetten, dat vind ik maar niks :P

GSX-R750 ;)

Koop iets voor je auto. Motorrijden opzich is tof maar echt niet meer in Nederland. Tis wel handig om tussen de file door te knallen, maar that's it. Als het niet regent tenminste :(

Het enige wat ik nu doe is naar de ring tuffen en daar knallen, en dat is echt 1x in de 3 weken ofzo. En dan krijg je onderweg nog steeds gezeik met mensen die niet opletten of je expres gaan lopen pesten x|
 
Je weet wat ze zeggen toch? Bij 120 krijg je binnen 2 minuten gehoorbeschadiging :!

Ja, ik weet het.
Nou valt het met m'n arai wel mee gelukkig. Met alle vorige helmen die ik heb gehad was het echt een ramp met 120km/h... maar nu begin ik het met die arai vanaf 160 zo'n beetje wel irritant te vinden.
 
Nog een ploatie van t geheel :)

Wel een kutfoto, maar ga het vandaag eens zonder polarisatiefilter proberen, denk dat dat het probleem is.

[ir]http://forum.scooterforum.net/forum/attachment.php?attachmentid=22908&stc=1&d=1183712364[/ir]
 

Attachments

  • IMG_2694 (Large).jpg
    IMG_2694 (Large).jpg
    172.1 KB · Views: 105
Kwestie van passen. Verder kan je nog reviews opzoeken, heb ik toen ook gedaan met mijn XR1000. :)

ik heb ook die XR 1000...
erg fijne helm vind ik zelf!!

**waarschuwing!!! hoge kwaliteit foto's!!:

Afbeelding200011.jpg

Afbeelding200021.jpg

Afbeelding200031.jpg


deze kleurstelling vond ik wel een van de vettere van dit model, ik kan em btw nergens op het internet vinden... daarom ff die beunfoto's

@ vassago: welke versie heb jij?? +ralf+

doei
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top