This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Motor en motorrijden #7

Status
Not open for further replies.
Hoe kan je eigenlijk checken wanneer er van die motorcircuit dagen zijn?
Ik woon best dicht bij het circuit en het is altijd leuk om dat even te bekijken.


LOL

Cbr400rr is dat ding wat beetje lijkt op een kawa zxr400?

Dat is degene waar Cbr 400 het op kontje staat
 
Keihard raggen

Ding was nog best snel, in rechte lijn was t net een kogel. Bochten deed ie nieteens onder voor een antal gsxr's mets lome rijders:X
Ik wil nog steeds een keer een Honda VF1100 ombouwen tot circuitbak, maar op zon manier dat je het niet meteen ziet (zadeltassen dr op enzo, maar wel zorgen voor 17inch velgjes, goede grondspeling, vering en remmen).
Blokje van een Sabre in een Magna duwen, heb je 130pk ipv 115 en ze zijn lang niet zo bekend als de v-max, dus je verwacht niet dat ze goed hard gaan .

Heerlijk lijkt me dat 8)
Sowieso is de Honda Magna 1 vd weinige choppers die ik wel leuk vind rijden (de oude versies, de supermagna is wat dat betreft minder).
En dan voorname door het V4 blok
 


Klootmongeauxl :W Goed plan :W
 
Waar afspreken dan ? voor als er meer me willen rijden... Beetje midden van nederland ?
 
Dan heb ik me motorrijdebewijs nog niet de week erop krijg ik het pasje pas..
Wat een kut zooi ook, al hadden ze nou gewoon het roze papiertje gehouden

Wat vinden jullie van Rev-it btw?
Heb wel leuke pakken gezien bij een motordealer..
 
WTF doet die CHOPPER daar

Die chopper is een Triumph Rocket.. Oftewel 2.3 liter met 200nm koppel..9||6 Wij hebben ook een aantal klanten met zo een ding.. Met een paar andere uitlaten is het geluid echt te bizar.. Dingen gaan ook HARD vooruit op het rechte stuk..
 
Status
Not open for further replies.