Motor en motorrijden #6

Status
Not open for further replies.
Pak staat tof bij je motor denk, alleen, ehhh, wat doe je in godsnaam zo buiten? 8D

Heb je al handschoenen en laarzen btw?

Whaha nou moest m nog ff showen aan me pa enzo... dus had m ff aan gedaan

Nee heb wel laarzen gepast, Sidi laarzen... volgende maand weer ;) En handschoenen heb ik nog wel...
 
Je moest alleen nog sportschoenen aandoen en dan rondfietsen/rennen, dat zou echt lache zijn :D Maar ziet er goed uit hoor:) En al helemaal voor 400€
 
Je moest alleen nog sportschoenen aandoen en dan rondfietsen/rennen, dat zou echt lache zijn :D Maar ziet er goed uit hoor:) En al helemaal voor 400€

Haha zal je vertellen... heb nog gefietst ook zo... me ma kwam aanzetten met der nieuwe fiets :P ging ik rondje testen...

Alleen wel zonder helm... (ik weet het, het is onverantwoord zonder helm, maarja... 8P)
 
Damn die video van de nurburgring :X Word je bij je eerst volgende fout gewoon door een auto van je fiets afgereden :X Lijkt mij niks, moet gescheiden, anders hoeft 't van mij niet. En tja, wat power betreft, auto kan altijd sneller door de bocht.

Heb dit weekend nog lekker getourt op de SV. M'n broer ook nog 15km laten rijden, hij heeft z'n motorrijbewijs niet, maar is nu wel van plan om 'm te gaan halen :)
 
Nieuwe helm :D

[Ir]http://i14.tinypic.com/5zpn90m.jpg[/Ir]

Pak hoeft niet voor mij.
Alpinestars of icon jackie en wss wat protectors voor de benen en klaaaaar :)
 
Dat is die goud met rode toch? Vindt die helm net TE :P

Ik vind de Tamada Replica (Suomy) erg vet. Zeker als er een blauw/witte motor komt :)

Helm zit ook lekker (heb nu zelf ook een Suomy helm)
 
Damn die video van de nurburgring :X Word je bij je eerst volgende fout gewoon door een auto van je fiets afgereden :X Lijkt mij niks, moet gescheiden, anders hoeft 't van mij niet. En tja, wat power betreft, auto kan altijd sneller door de bocht.

Ach, t valt wel mee, je bent met wat ervaring sneller dan 95% van de auto's, dus dan wordt het allemaal al wat minder qua drukte ;)
 
Ach, t valt wel mee, je bent met wat ervaring sneller dan 95% van de auto's, dus dan wordt het allemaal al wat minder qua drukte ;)

Houden die auto's veder wel rekening met motoren? Ik bedoel iedereen die daar komt leeft zich uit dus...

ago-replica.jpg

Dit bij een mooie ducati :love:
 
Ja de meesten wel, je hebt er altijd wel eikels tussen zitten, maar die komen zichzelf wel tegen. Heb een jaarkaart dus dan hoef je niet elk rondje te knallen.

Ben ooit wel eens achter een E30 blijven hangen die liep te kloten, het leek goed te gaan maar in een van de laatste bochten ging ie dwars, bleef hangen achter een betonplaat en ging op z'n dak :o
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top