Motor en motorrijden #6

Status
Not open for further replies.
Ja, ding is kk tof, zat er ook al naar te loeren, maar hij is wel duur (7500,-)

Haar vriend had er ook 1, die is al verkocht. Zitten wel een berg opties op toch?

[edit] Die jij bedoelt is nog vetter. Die staat er net op denk :P (Nieuw Vennep).

Die uit Oud-Beijerland is 6900 euro, maar onder voorbehoud verkocht.
 
Als je het geld er voor hebt: Z750? Stond een supervette op marktplaats te koop. Hier paar dorpen verder.

Gefeliciteerd btw (ook met verkoop van je Gixxer ;))


Thanx ;) jij al iets gevonden?

maare

Z750 voor 7500 euri :X:X

2007 model kost 8k nieuw dacht ik.

Oude modellen hebben geen usd vork meen ik, staat meteen een stuk minder op die bike, 1000 is dan mooier.

Een dealer in de buurt heeft een groene Z1000 staan 2e hands, k ga die wel es checken denk ik.
 
Nee, nee. Mezelf eerst voorgenomen om dat papiertje maar eens af te ronden en dan verder te kijken. Misschien dat het wel van de winter wordt dat ik echt ga kijken voor een motor. Prijzen zijn nu ook hoger....

Daarnaast ben ik er ook niet uit of ik een supersport of een naked wil. Monster/Z750 vind ik mooi, maar een GSX-R ook bijvoorbeeld. Tijd zat om er over na te denken nog ;)
 
gister een uur in de file gestaan met de auto baal er gvd echt van dat ik nog steeds rbw heb :(

van de week maar weer eens een afspraak maken om beginnen met lessen denk ik
 
Mn pa heeft hem deze week ook weer uit het stof gehaald. Lekker tussen de file door naar zn werk. Mocht er ook een rondje op rijden van hem :+ , maar op dat ding ga ik voorlopig nog niet rijden (Varadero 1000cc met 1001 koffers erop)
 
Pa van een maat van me heeft deze:

monster s4rs, ook het rode frame, allen dan wit op de foto wit is, in matzwart.

227.jpg
 
Met mn Nx reed ik best vaak stepjes aan de grond, en dat is een enduro achtig ding.

Iemand suggesties voor leuke 2cilinders om de zomer mee door te komen? liefst naked..

Gs500 bitch :P

Vandaag de oprijplank binnen gekregen 8) ,kan ik hem in de gang zetten @ studentenhuis in maastricht :). Ding staat daar niet zo fijn op straat :P. Was hem gisteravond aan het afsluiten, komen er 2 mocro's @ vivaschnitzel langsgereden en eentje roept "Zonder slot is ie mooier !!" Okeeeee :X


FT_132_n_a.jpg

Bitch not included.
 
Jeuj +ralf+ AVB gehaald 8)

Viel erg mee, had er weinig moeite mee gelukig..
Nu eerst 3 mei voor me theorie en 14 mei afrijden *D

Kan echt niet wachten om te touren :(
 
@ Lars: Dit is mijn Suzuki SV650s

[ir]http://forum.scooterforum.net/forum/attachment.php?attachmentid=22290&stc=1&d=11764887%20%2007[/ir]

En een Suzuki SV650n heeft een ronde koplamp :)
 
@ Lars: Dit is mijn Suzuki SV650s

[ir]http://forum.scooterforum.net/forum/attachment.php?attachmentid=22290&stc=1&d=11764887%20%2007[/ir]

En een Suzuki SV650n heeft een ronde koplamp :)

Mischien aast Lars wel op het oude type..

DvO, Ik zit morgen lekker in de vipbox va koekoek, kom maar even langshoppen (in de goldclub geloof ik)
 
ja daarom :) Ziet er best netjes uit en was net opzoek naar iets dat geschikt is om mee te beginnen. Heb em net een e-mail gestuurd met de vraag of de prijs nog bespreekbaar is en dat ik wel interesse heb. + het leuke is dat die nog niet es een kilometer verderop woont :)
 
Ik heb mijn keuze gemaakt.. Binnekort komen er vast wel pics.. Werd gek van mezelf dat ik hier liep op te roepen dit ga ik halen, dit wil ik, dat wil ik, wat zal ik doen.. Dus nu hou ik gewoon voor mezelf en als ik mn ding heb post ik wel pics :D
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top