Motor en motorrijden #6

Status
Not open for further replies.
Pim volgens mij hoort er op je kenteken bewijs te staan: geschikt voor licht rijbewijs oid. Iig als je hem op een bank zou zetten zou je erover heen gaan, dus niet echt legaal :)
 
Op afstand bestuurbaar oid? :p O-)

Wat die 'speurders.nl' VTR betreft die hier eerder stond: Die staat ook al een tijd op MF te koop. Ding heeft wel leuke opties, maar toch is het een schadefiets. Goed opletten wat er eventueel nog achter weg komt. Zo'n VTR is ook één van de modellen waar ik een beetje naar zit te kijken. Hopelijk staat er hier volgend jaar oid een VTR, TL1000 of eventueel een TRX. Moet in elk geval een twin zijn :):W

Zo denk ik ook, ben echt een twin man en VTR en TL1000s hebben allebij mooie frames vind ik..

Ga toch als 1e motor waarschijnlijk de yzf 750 van me broer kopen.. Gister stukje op gereden en was wel leuk +pippi+
 
Gixxer verkocht :W :(

nu iets zoeken om de zomer mee door te komen en in 2008 moet het grote geweld komen :P

je had tog niet een 600 uit 2001 met 25 kw optie die op marktplaats te koop stond he?
Stond er namelijk 1 te koop waar ik erg in geinterresseert was maar helaas sinds vandaag verkocht is :(
 
Zo denk ik ook, ben echt een twin man en VTR en TL1000s hebben allebij mooie frames vind ik..

Ga toch als 1e motor waarschijnlijk de yzf 750 van me broer kopen.. Gister stukje op gereden en was wel leuk +pippi+

Ook leuk om het op te leren O-)

Ik heb nu dus een 1-cilinder MuZ Skorpion. Denk niet dat er bij mij snel een 4-cilinder fiets in de schuur zal komen te staan :rolleyes:
 
je had tog niet een 600 uit 2001 met 25 kw optie die op marktplaats te koop stond he?
Stond er namelijk 1 te koop waar ik erg in geinterresseert was maar helaas sinds vandaag verkocht is :(

Dat is em ja :P

5 minuten na koop werd ik ook gebeld door iemand die was komen kijken en hem wou komen halen.

Daarna keek ik op mijn pc en nog een e-mail van iemand die hem wou komen halen :P
 
ahh serieus joh, ik baal echt zo hard nu he!!
echt jammer, was echt een mooi ding!
maarja dan maar hopen dat er een soort gelijke 25 kw te koop komt te staan :P
 
R6 op 25 kw gaat zonder enig probleem, heb ORIGINEEL 25kw set, dus hij is ook echt 25kw begrenst!, foto's heb ik helaas niet meer op deze pc, staan wel nog in oud motor topic, misschien heeft iemand anders ze die ze erop kan zetten?
 
Wat is de vraagprijs van je KTM dan :)?

2650, twijfel nu alleen ofk m weg doe, ding rijd nu zo relaxt, vandaag nieuwe voorband omgelegd.

Smijten voor mn leven:D

Pim volgens mij hoort er op je kenteken bewijs te staan: geschikt voor licht rijbewijs oid. Iig als je hem op een bank zou zetten zou je erover heen gaan, dus niet echt legaal :)

AL vaker verteld: ktm is van eind 95, toen hadden ze de 25kw ongein nog niet, dus t staat er niet op. ook lichte/zware motorfiets niet....

Kan mn kenteken bewijs wel opsturen, en laten vernieuwen zodat t er op staat.
 
R6 op 25 kw gaat zonder enig probleem, heb ORIGINEEL 25kw set, dus hij is ook echt 25kw begrenst!, foto's heb ik helaas niet meer op deze pc, staan wel nog in oud motor topic, misschien heeft iemand anders ze die ze erop kan zetten?

Is die ingevoerd dan? Of kan het echt op de legale marnier?

@pim, dat wist ik niet :)
 
Last edited:
het kan echt op een legale manier, set kost 300+ euro en wordt op het framenummer van de R6 'gezet' zeg maar, niet op kenteken maar wel geregistreerd dat er een set op zit, of hij ook daadwerkelijk in de motor zit ligt aan je zelf!
 
hmm foto's zouden wel handig zijn om 'm te verkope :P
welk model is het? km stand? kleur?

Had nagevraagt wat een 25 kw kit kost voor een hornet, daar was ik alleen al 600 voor de kit zonder montage ofzo erbij..
 
Hij heeft een advertentie bij V&A staan geloof ik, moet je ff zoeken, paar weken terug ofzo.

Dealers hebben vaak een flinke marge op (cdi) 25kw kitjes (zoek maar op mf), het beste kun je de motor daar (dealer) kopen op 25kw, dan kan er wat aan de prijs gedaan worden.
 
ik weet toevallig dat die cdi's van suzuki vrij prijzig zijn.
Maar het mooie wat ze nu hebben is, dat als je een nieuwe motor koopt die wordt dan op 25kw gezet. Zonder extra kosten (of extreem weinig) en dan kan je wanneer je van de 25kw periode af bent (of wanneer jij wil) die 25kw cdi omwisselen tegen een "orginele".

Best goed systeem!
 
Vaak is het gewoon (bij suzuki) draadje los, en weg is je 25kW. Op mijn SV is het ook maar een draadje, heb 't laatst nog op m-f uitgelegt. Geen andere CDI voor nodig dus ;)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top