Motor en motorrijden #6

Status
Not open for further replies.
Iemand die weet waar ik het zadel van m'n Duc netjes mee kan schoonmaken. Van cockpitspray/leervet ofzo zal ie vast wel mooi worden, maar dan glijdt ie me een keer voorbij ben ik bang...
Dus iemand die wat anders weet?
 
Ja, ff je vriendin erop laten zitten :+

Trouwens, die helm is echt tof! Past mooi bij een MV F4 maar ook een 998 is niet verkeerd natuurlijk :W
 
Idd, er staat toch echt het logo van MV Agusta op :+.

Dus?

Die MV sticker word erbij geleverd :)

X-Lite Ago Replica

X-Lite, het vermaarde helmenmerk uit Italië heeft een Agostini-replica op de markt gebracht. Het betreft een X-801R die gemaakt is volgens de hoogste kwaliteitsnormen en dus bij de top van de full-face helmen mag gerekend worden. De schaal is gemaakt van composiet, de binnenbekleding is uitneembaar en wasbaar en de wangstukken zijn verkrijgbaar in drie verschillende diktes om een optimale pasvorm onder de meest veeleisende omstandigheden te garanderen. Het MV-Agusta logo wordt los bijgeleverd zodat ook bezitters van andere motoren deze replica kunnen gebruiken.

Trouwens, vind MV agusta niks :rolleyes: die 748 zal er komen, die heb ik veel liever, en is/blijft in mijn ogen nog altijd de mooiste motor ooit! De MV agusta is ook 0% betrouwbaar, heb ooit nog eens een test in de kicxstart gelezen, ding is in de 2000km ofsow dat ze er mee gereden hebben, 3x kapot gegaan. Er gaan veel slechte verhalen rond, wat betreft eigenaren dan...
En een helm koop je omdat je 'm mooi/lekker vind zitten...
 
Ik vind de Tamada Replica (Suomy) erg vet. Zeker als er een blauw/witte motor komt :)

Helm zit ook lekker (heb nu zelf ook een Suomy helm)

Die had ik dus bijna gekocht.
Uiteindelijk toch maar die arai die ik nu heb. (past qua kleuren beter) Maar die suomy is idd gewoon echt super vet !
 
8)

suomy_S1R-Tamada.jpg
 
Last edited:
Natte spons?

Ja, heb ik allemaal al gedaan. Maar er zitten op een paar plekjes een beetje doffe streepjes op (alsof je met je nagel heel lichtjes langs een zadel zou krassen). Nu krijg ik die er wel uit met gewoon ledervet, dat is niet het probleem. Maarja dat wordt zo ontzettend glad he :+.
Achja, ik kijk wel even... mischien werkt het wel gewoon als ik alleen die plekjes heel lichtjes aantik met een heeel klein beetje vet.
 
Je kan hem laten spuiten? Maar dat kost je wel wat meer.

Jasper, ik bedoel een andere:

7751033.jpg


Die is ook 539 trouwens. Ouder of nieuwer model?

HELM SUOMY, SPEC 1-R TAMADA FLAG
 
Nu krijg ik die er wel uit met gewoon ledervet, dat is niet het probleem. Maarja dat wordt zo ontzettend glad he :+.
Achja, ik kijk wel even... mischien werkt het wel gewoon als ik alleen die plekjes heel lichtjes aantik met een heeel klein beetje vet.

als je het gewoon goed en lang uit blijft poetsen valt dat glad zijn wel mee toch?
 
Ja, ik denk het ook wel. Zeker als ik het er niet te dik opsmeer en goed laat intrekken. Ga het maareens heel voorzichtig proberen binnenkort.
Maar had ooit toen ik nog een klein ventje was m'n scooterzadel een cockpitspray-behandeling gegeven :+. Dat never nooit meer dus...
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top