Motor en motorrijden #5

Status
Not open for further replies.
ik hoop over 4 weken als mijn stage voorbij weer te gaan lessen en voor de zomer me rbw te hebben :)

dan weer kijken voor een motor denkt aan gs500, er-5, zzr250 of iets rond zo model van 25 kw <€2000
 
Ik heb eigenlijk opeens niet zo'n haast meer met een fiets kopen. Staat hier een prima ding in de garage die ik kan pakken wanneer ik wil. En ik twijfel echt nog tussen genoegen nemen met een k2/k3 of toch nog ff wachten op een k4/k5 :)

Ik lijk net een wijf ook 8)
 
Ik heb eigenlijk opeens niet zo'n haast meer met een fiets kopen. Staat hier een prima ding in de garage die ik kan pakken wanneer ik wil. En ik twijfel echt nog tussen genoegen nemen met een k2/k3 of toch nog ff wachten op een k4/k5 :)

Ik lijk net een wijf ook 8)


doorsparen lmfd*D
 
Net mijn eerste lesje gehad :D

Ging wel goed, was wel koud... 3 graden... Maarja eerste les gewoon beetje op industrie terrein gecrossed waar ik ook altijd stuntte..

Noodstop en slalom behandelt... lukten wel snel...

Heb alweer zin in volgende week :W

Alleen wat is die motor laag gek... had een honda 500cc... weet niet wat voor type..
 
Ik heb eigenlijk opeens niet zo'n haast meer met een fiets kopen. Staat hier een prima ding in de garage die ik kan pakken wanneer ik wil. En ik twijfel echt nog tussen genoegen nemen met een k2/k3 of toch nog ff wachten op een k4/k5 :)

Ik lijk net een wijf ook 8)
de eerste die je ziet, bij de eerste winkel (na 30 proefritjes bij 20 dealers)

(zo winkelen vrouwen ook :P )
 
Ik heb eigenlijk opeens niet zo'n haast meer met een fiets kopen. Staat hier een prima ding in de garage die ik kan pakken wanneer ik wil. En ik twijfel echt nog tussen genoegen nemen met een k2/k3 of toch nog ff wachten op een k4/k5 :)

Ik lijk net een wijf ook 8)

Je lijkt inderdaad net een wijf. Koop nou gewoon een dikke supersport, daar krijg je echt geen spijt van :henko:
 
Das helemaal waardeloos, heb je nog steeds kuipschade als je op je smoel gaat en je krijgt natte poten in de regen.

Typisch zinloos ducati ontwerp :+ :P

je moet dan ook zowel niet vallen als in de regen rijden.
 
Gister ff stukkie geknalt :X ik kan nu eeecht niet meer wachten tot ik m'n rbw heb :'(

(rijdt btw wel ff 10x beter dan m'n lesmotor zeg :P damn)

4d3oqqw.jpg
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top