Motor en motorrijden #5

Status
Not open for further replies.
Thx :) ben er ook echt blij mee...

En dat voor maar 1750 :W zo'n koopje vind je nooit meer...

Was ook niet helemaal goed gegaan bij de dealer... hij d8 namelijk dat het een andere cbr betrof, maar wij nix gezegt en zo deze gekocht :)

Hoorde we later van een andere man die daar werkt dat die vent m eigenlijk in de showroom had willen zetten voor bijna het dubbele :P :W

Ik had de mijne voor 1550 :+
Wel zeer net ding wat je hebt!

Maar is dat mogelijk ja? Wel door dealer 25kw op kenteken te laten zetten, maar het wel zelf erin bouwen?
 
Last edited:
Sooooo

Ik heb m hoor! Hij staat al thuis ook!

Vandaag proefritje wezen maken... maar ding is echt top!
De begrenzing word besteld en kenteken word aangepast... Dan prop ik het er samen met me pa zelf wel in...

Hier wat foto's (handjes boven bureau houden he! :* :P):

*plaatjes*

Honda cbr 600 f2 uit '93 met 35.000km gelopen... :love:

edit: er zijn nog wel dingetjes die aangepast worden in de loop van de tijd...
bv andere knipperlichten achter en witte striping om de velgranden... verder miss x andere demper erop... hij maakt zo wel een heel braaf geluidje :P
Mooi ding, ga je veel plezier van hebben, rijden lekker makkelijk maar kun je nog steeds prima mee sturen.
En ze zijn oerbetrouwbaar, op 2 puntjes na, de spanningsregelaar (laad ie niet meer bij of juist veel teveel, zsm vervangen als het fout zit, anders mol je je accu en dynamo ook).
En de nokkenaskettingspanner (gaat ie nogal rammelen, zeker stationair, ook zsm vervangen).
 
Die CBR ziet er voor zn leeftijd nog erg goed uit zeg.

Ding wat Joshua laat zien is ook super. Standaard zo geleverd of niet? (Lijkt me van niet, maar goed).
 
Ik had de mijne voor 1550 :+
Wel zeer net ding wat je hebt!

Maar is dat mogelijk ja? Wel door dealer 25kw op kenteken te laten zetten, maar het wel zelf erin bouwen?

Hmm ja blijkbaar... weet ook niet precies hoe het zal gaan... hij zal die rubbers bestellen voor in de inlaat... want daar moet je ook een certificaat bij hebben ofzo.. en dan zou hij ook het kenteken opsturen om op 25kw te zetten...

Miss dat we x terug moeten voor controle dat ie echt 25 kw is ofzo... maja vind t wel best zo..
 
Mooi ding, ga je veel plezier van hebben, rijden lekker makkelijk maar kun je nog steeds prima mee sturen.
En ze zijn oerbetrouwbaar, op 2 puntjes na, de spanningsregelaar (laad ie niet meer bij of juist veel teveel, zsm vervangen als het fout zit, anders mol je je accu en dynamo ook).
En de nokkenaskettingspanner (gaat ie nogal rammelen, zeker stationair, ook zsm vervangen).

Ja die vent zei ook dat cbr wel super relaxte motor is...

Heb vanmiddag ook ff wat gereden... rijden idd zeer makkelijk... goed om lekker door bochtjes heen te gooien...

Oh ok ja we gaan m sowieso nog ff helemaal nakijken... zover ik weet moet de ketting vervangen worden want dat lijkt wel een elastiek :+, maar verder is alles gewoon goed...

Maar ik geef m gewoon ff een klein beurtje...
 
gisteren "effe" de Ourtal route in Belgische oostkantons gereden...
520km :)

Post morgen wel pics nu moe slapen :)
R1200s is ECHT een leuke stuurfiets
 
http://www.motor-forum.nl/forum/list_messages/163872

Zag deze te koop staan en vind het wel een tof ding. Zijn de blokken van deze KTM's eigenlijk wel betrouwbaar? Dat is namelijk het probleem waar ik een beetje mee zit. Moet er namelijk toch wel wat op gaan rijden en ook stukjes snelweg.
Het is dus een 620SC LC4 (4-takt) uit 1996. Kom alleen niet meer wijs uit al die KTM-blokken :?.
Iemand die er ervaring mee heeft hier of die er wat van weet?
Thanks!


kzou dr geen snelweg mee gaan rijden, dit zijn nog de oudere generatie lc4 blokken, die zijn niet zo geweldig betrouwbaar, beetje te vergelijken met t oude husqvarna spul.

Reken op een hoop kosten mocht er iets stuk lopen.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top