Motor en motorrijden #5

Status
Not open for further replies.
Schrap die 610 en lc4 600 maar

Je budget lag geloof ik niet heel hoog, en ik kan je met zekerheid zeggen dat er met die blokken geheid iets stuk zal lopen, als dat gebeurd kan het een erg duur geintje worden...

LC4's schijnen oersterk te zijn :?.
Husky's wat minder inderdaad :P.
 
Waarom staat daar een CB1 tussen ? :D
Overigens rijden ze wel echt lekker, alleen zijn ze nogal klein en draaien ze achterlijk veel toeren op de snelweg.

CB1 kost niet veel geld, zien er nog enigszins redelijk uit imo en je schijnt ze niet kapot te kunnen krijgen.
Ben zelf alleen wel 1,87 dus dan zal ie wel wat klein worden ben ik bang? Want hoor vaker dat het kleine motoren zijn, maar heb gisteren les gehad op een Kawa ER-5 en dat ging ook wel redelijk ondanks dat die nu ook niet echt groot zijn.
Ach, ik weet het gewoon niet meer ;(.
 
LC4's schijnen oersterk te zijn :?.
Husky's wat minder inderdaad :P.

de oudere modellen niet, voor zover ik weet is t betrouwbaar vanaf 2000+
Zon 600 waar jij t over heb dat zijn die oude blauwe blokken, zoek dr maar wat info van op motorforum:)
 
Dat ding is echt heel vet. Vind die corse echt niks.

De r312 daarentegen:

f_070308_tg911_d2.jpg

Ziet in imho gewoon gedateerd uit. Geef mij maar een 1098 voor dat geld :)
 
CB1 kost niet veel geld, zien er nog enigszins redelijk uit imo en je schijnt ze niet kapot te kunnen krijgen.
Ben zelf alleen wel 1,87 dus dan zal ie wel wat klein worden ben ik bang? Want hoor vaker dat het kleine motoren zijn, maar heb gisteren les gehad op een Kawa ER-5 en dat ging ook wel redelijk ondanks dat die nu ook niet echt groot zijn.
Ach, ik weet het gewoon niet meer ;(.

Heb ongeveer t zelfde als jij, ben nu ook aan het lessen (op een honda cb 250, 25kw :x) ben ook 1.87, maar die lesmotor van mij is juist te klein. Ik dacht juist gehoord en gelezen te hebben, dat die cb1'tjes nog wel gaan voor langere mensen
 
hmm mijn motortje staat nu bij motoport :)
25kw troep erin + @ kenteken. Heb wel al gezegd dat ik graag de niet-25kw spullen gewoon terug wil hebben :+

Zodra ie terug is gaat de nieuwe uitlaat erop. Ben benieuwd naar het gebrul :+
 
omdat? het merk?

de prestaties zijn niet beter, het onderhoud is niet beter. de looks vind ik persoonlijk ook niet beter.

Je betaalt dus alleen voor t merk
 
lekkere passie, als een simpele JAP je eruit blaast

ik verwijs ff naar t motor-forum.

gozer met 1098 wordt gewoon hard gevlamt door een 'simpel' kawatje.
Die gozer was zn passie gelijk kwijt :D
 
CB1 kost niet veel geld, zien er nog enigszins redelijk uit imo en je schijnt ze niet kapot te kunnen krijgen.
Ben zelf alleen wel 1,87 dus dan zal ie wel wat klein worden ben ik bang? Want hoor vaker dat het kleine motoren zijn, maar heb gisteren les gehad op een Kawa ER-5 en dat ging ook wel redelijk ondanks dat die nu ook niet echt groot zijn.
Ach, ik weet het gewoon niet meer ;(.
Ik ben 1m85 en heb dr vorig jaar voor een vriend van me 1 van Dronten naar Rosmalen gereden.
Had eigenlijk nergens last van, maar je zit wel wat opgevouwen op zo'n ding.
Evengoed zat ie niet verkeerd (stuk beter dan een GS500 waar ik na 10km al gaar van ben), maar 1m85 was wel zo'n beetje de grens om dr nog goed op te passen.

Op de snelweg voelt zo'n ding zich ook overduidelijk niet thuis, dan rijden ze wat zenuwachtig.
Binnendoor is het heerlijk rijden, stuurt echt super licht zo'n ding.
 
lekkere passie, als een simpele JAP je eruit blaast

ik verwijs ff naar t motor-forum.

gozer met 1098 wordt gewoon hard gevlamt door een 'simpel' kawatje.
Die gozer was zn passie gelijk kwijt :D

Dan is ie geen echte duc liefhebber, ik vind een duc gewoon zo vet, het is echt iets heel anders. buizenframe, droge koppeling, twin...echt tof.
 
vandaag weer lekker bezig geweest.. wat een bult werk met die hoere imi kuipen... maar het zit nu spanningvrij erop!

maar goed.. lamp hangt er hier nog niet in... en heb alles er snel even opgezet.


1000842kv6.jpg


1000843bl3.jpg
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top