Schrap die 610 en lc4 600 maar
Je budget lag geloof ik niet heel hoog, en ik kan je met zekerheid zeggen dat er met die blokken geheid iets stuk zal lopen, als dat gebeurd kan het een erg duur geintje worden...
Waarom staat daar een CB1 tussen ?
Overigens rijden ze wel echt lekker, alleen zijn ze nogal klein en draaien ze achterlijk veel toeren op de snelweg.
LC4's schijnen oersterk te zijn :?.
Husky's wat minder inderdaad.
Dat ding is echt heel vet. Vind die corse echt niks.
De r312 daarentegen:
CB1 kost niet veel geld, zien er nog enigszins redelijk uit imo en je schijnt ze niet kapot te kunnen krijgen.
Ben zelf alleen wel 1,87 dus dan zal ie wel wat klein worden ben ik bang? Want hoor vaker dat het kleine motoren zijn, maar heb gisteren les gehad op een Kawa ER-5 en dat ging ook wel redelijk ondanks dat die nu ook niet echt groot zijn.
Ach, ik weet het gewoon niet meer ;(.
Ducati is OVERPRISED.. is het imo niet waard om er zoveel meer aan te betalen.
omdat? het merk?
de prestaties zijn niet beter, het onderhoud is niet beter. de looks vind ik persoonlijk ook niet beter.
Je betaalt dus alleen voor t merk
Ik ben 1m85 en heb dr vorig jaar voor een vriend van me 1 van Dronten naar Rosmalen gereden.CB1 kost niet veel geld, zien er nog enigszins redelijk uit imo en je schijnt ze niet kapot te kunnen krijgen.
Ben zelf alleen wel 1,87 dus dan zal ie wel wat klein worden ben ik bang? Want hoor vaker dat het kleine motoren zijn, maar heb gisteren les gehad op een Kawa ER-5 en dat ging ook wel redelijk ondanks dat die nu ook niet echt groot zijn.
Ach, ik weet het gewoon niet meer ;(.
lekkere passie, als een simpele JAP je eruit blaast
ik verwijs ff naar t motor-forum.
gozer met 1098 wordt gewoon hard gevlamt door een 'simpel' kawatje.
Die gozer was zn passie gelijk kwijt