This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Motor en motorrijden #4

Status
Not open for further replies.
Mensen wat ik goede basis voor een leuke streetfighter die redelijk o p 25 kw te krijgen (zo te kopen ) is maar ook onbegrends nog leuk is.

behalve een gs500 zijn er te veel van

Mwa zoveel Gs500 streetfighters zie ik eigenlijk niet.
 
Heb je vandaag niet zien rijden Vass.



Spotte vandaag een motor ( flink wat schade ook ) met schade achterop zo'n gele Kuzee truck. De ebrijder had ( volgens mij ) niets. Zat voorin de truck.
 
ik zat ook al te denken

'stnd' oplossing


Ik heb het nooit hoeven doen in mijn scootertijdperk.

Wel gelezen, maar misschien dat dit een andere oorzaak had. Gezien het zingen van de schijf en niet echt het piepen van de blokjes.

Klopt Bounkass, motor is vandaag braaf binnen gebleven.
 
Ik heb het nooit hoeven doen in mijn scootertijdperk.

Wel gelezen, maar misschien dat dit een andere oorzaak had. Gezien het zingen van de schijf en niet echt het piepen van de blokjes.

Klopt Bounkass, motor is vandaag braaf binnen gebleven.

reed net achter dezelfde motor als de jouwe, reed die weg van me met een lange wheelie :~ Ik wil ooooook :'(
 
Was zo'n slet die uit een uitrit komt zonder te kijken. Was gelukkig geen tegemoetkomend verkeer :X


Had vorige zomer precies t zelfde, ook zon blinde trol, scheelde 50 cm ofzo. en ik kon nergens heen ivm vluchtheuvels.
 
Ja kut he?

Ben inmiddels wel wat gewend, rij al bijna 4 jaar nu, maar dit soort dingen wen je nooit aan.

Maar even wat anders, ik ben op zoek naar een setje kleine knippers voor + achter, maar ik kan niks moois vinden. Ja, een setje Kellerman leds voor 60e per stuk. En 240e uitgeven aan knipperlichtjes gaat me toch echt wat te ver :X
 
Status
Not open for further replies.