Motor-en-Motorrijden #19

Status
Not open for further replies.
Ik zie het niet als "geld erin steken". Iedere motor heeft onderhoud nodig en dat zijn gewoon vaste kosten, banden idem. Afschrijving is op dergelijke fietsen juist nihil. Denk dat ik aankoopsbedrag ook wel weer zou kunnen vragen.
 
Met persoonlijk letsel aan het hoofd, zal je je niet zo druk meer maken om één of andere vergoeding denk ik. :P

juist wel :p

en je kunt ook proberen af te dingen voor de helm als de helm niet in de aanbieding is ;)

btw om welke shark gaat het eigenlijk? want ik ben wel redelijk benieuwd als het om een shark van 600,- hier in NL gaat.. duurder dan de shoei's en Arai's
 
Afgelopen twee weken maar eens nagedacht over het halen van een motorrijbewijs.. Dus ik ga maar eens informeren van de week naar lessen :D

Wat voor een fiets er moet komen weet ik nog niet helemaal, eigenlijk moet het gewoon een rsv mille zijn maar dan leef ik geen half jaar meer denk :P

[ir]http://www.motorcycledaily.com/020403middle4.jpg[/ir]
 
Ik zie het niet als "geld erin steken". Iedere motor heeft onderhoud nodig en dat zijn gewoon vaste kosten, banden idem. Afschrijving is op dergelijke fietsen juist nihil. Denk dat ik aankoopsbedrag ook wel weer zou kunnen vragen.

Ben ik het helemaal mee eens.. Maar als jij 400 euro voor onderhoud betaald, koopt een bike en je mag daar direct weer 400 euro onderhoud in steken, dan vraag je je toch af of je niet net zo goed nog ff op die andere bike had kunne rondrijden...
 
Ben ik het helemaal mee eens.. Maar als jij 400 euro voor onderhoud betaald, koopt een bike en je mag daar direct weer 400 euro onderhoud in steken, dan vraag je je toch af of je niet net zo goed nog ff op die andere bike had kunne rondrijden...

Eens. Moet dus even goed de mogelijkheden bekijken :). Auto moet ook nog voor 132k beurt deze zomer, dusja.

Die stuntschade is wel wazig trouwens. Die beugel heeft niet echt zn werk gedaan, of hij is doorgekanteld.
 
Nou remklauw is het probleem dus :P.. die brak af terwijl ik wheeliede
eerst best hard op bar geparkeerd, toen er af geflikkerd en toen heeft die motor nog wat rondgestuiterd wat ik niet gezien heb.. maar andere kant is de cage half afgebroken.. enige wat echt jammer is is de deuk in de tank... rest is wel te fixxen.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top