Motor-en-Motorrijden #19

Status
Not open for further replies.
Wat je natuurlijk ook kunt doen (mits die diameters een beetje overeenkomen) Is nu dit systeem kopen en later nog eens linkpipes kopen..

Ik zit ook een beetje te kijken voor een andere demper ofzo.. zo'n Akrapovic Megaphone is ook wel aardig.. vind die korte pijpjes altijd wel vet.. Alleen zijn die nieuwere dempers niet zomaar te krijgen voor mijn cbr.. dus moet ik nog geluk hebben met de maten enzo :P

Akrapovic-Megaphone.JPG


Ben zelf ook opzoek naar zo'n pijp.
Inclusief DB killer komt er nog een behoorlijk geluid uit, maar wel uit te houden.

Anders moet je kijken voor een racefit slash. Alleen daar zijn geen DB killers voor.

Prijsverschil tussen een Akra megaphone en een laser extreme (motogp pijp) is minimaal.
Zo'n laser heb je voor 230 ongeveer en de akra voor 200.

Denk dat ik zsm maar eens zo'n akra over laat komen uit amerika!
 
Dan verandert wel eer je de helm hier hebt. ;)
Er komt 25% aan taks normaal bij , neem nu nog 30% in het slechtse geval

Een helm van €300 (die hier +€600 kost) + €100 aan taksen = €400 :D

En ik heb net gevonden dat Shark aan de ECE 22.05 (Europese) norm voldoet

Dus zijn het gewoon Europese helmen lijkt me ? :)
 
Ben zelf ook opzoek naar zo'n pijp.
Inclusief DB killer komt er nog een behoorlijk geluid uit, maar wel uit te houden.

Anders moet je kijken voor een racefit slash. Alleen daar zijn geen DB killers voor.

Prijsverschil tussen een Akra megaphone en een laser extreme (motogp pijp) is minimaal.
Zo'n laser heb je voor 230 ongeveer en de akra voor 200.

Denk dat ik zsm maar eens zo'n akra over laat komen uit amerika!

Staat (of stond) er 1 te koop op motor-forum.
Van een R6
 
Er komt 25% aan taks normaal bij , neem nu nog 30% in het slechtse geval

Een helm van €300 (die hier +€600 kost) + €100 aan taksen = €400 :D

En ik heb net gevonden dat Shark aan de ECE 22.05 (Europese) norm voldoet

Dus zijn het gewoon Europese helmen lijkt me ? :)

Die binnenstukken zijn heel anders geloof ik. Pasvorm is in ieder geval anders.
 
Staat (of stond) er 1 te koop op motor-forum.
Van een R6

Ja die had ik ook gezien..

Maar ben nu wel weer over nieuwe demper verhaal heen :P was gewoon omdat ik zin had om wat te kopen :X

Hier in de buurt staat echt al minimaal een half jaar lang een blauwe 600rr buiten in de regen :( Elke keer als ik er langs rijd denk ik.. fuck das echt zonde...

Denk dat ik maar is ga vragen of ie m toevallig niet wil verkopen aan mij voor heel weinig :)
 
Er komt 25% aan taks normaal bij , neem nu nog 30% in het slechtse geval

Een helm van €300 (die hier +€600 kost) + €100 aan taksen = €400 :D

En ik heb net gevonden dat Shark aan de ECE 22.05 (Europese) norm voldoet

Dus zijn het gewoon Europese helmen lijkt me ? :)

Verzendskosten zijn ook een smak geld, + douane als ze je nakken.
 
wanneer je een ongeluk krijgt en je hebt persoonlijk letsel dan is de kans ontzettend groot dat je niks krijgt uitgekeerd

Met persoonlijk letsel aan het hoofd, zal je je niet zo druk meer maken om één of andere vergoeding denk ik. :P
 
Als iemand een 1125R tekoop ziet staan. Meld het even ;)

Wij krijgen er 4 binnen over een paar weken.. 4000km op de klok.. We hebben overigens nu ook nog een nieuwe staan. Ik dacht dat de prijs van die andere tussen de 10 en 11k zit of zo.. Nieuwe is iets van 13?? Maar daar moet je me niet aan ophangen..
 
Iemand ervaring met een R6 op 25kw, wil een R6 kopen van 99-01??

Wat wil je derover weten?
Ik heb meerdere keren op 1 gereden waarbij het gas niet verder open kan dan een kwart slag ofzo.. En dat is dan 25kw :X
Als je niet beter weet is het nog wel te doen, snelheid valt opzich niet tegen voor een 25kwer
 
Wat wil je derover weten?
Ik heb meerdere keren op 1 gereden waarbij het gas niet verder open kan dan een kwart slag ofzo.. En dat is dan 25kw :X
Als je niet beter weet is het nog wel te doen, snelheid valt opzich niet tegen voor een 25kwer

Ik moet gewoon nog eerst 2 jaar op een 25kw rijden, bovendien lijkt het me voor mezelf ook beter omdat ik dan wat ervaring kan opdoen.

Ik vroeg met af hoe het rijd voor een 25kw'er? In vergelijking met andere.
 
Ja die had ik ook gezien..

Maar ben nu wel weer over nieuwe demper verhaal heen :P was gewoon omdat ik zin had om wat te kopen :X

Ja maar een gsx-r 600/750 en R6 06- hebben een demper hangen onder de motor, en die megaphone meer voor de sier (of het moet nog iets doen met het vermogen ?...)

Maar als je jou F2 pijp afzaagt en dat pijpje erop fixt, heb je 0 demping. Er zit geen geluiddempend materiaal in dat stukje pijp ofzo... Volgens mij word je helemaal gek als je daarmee moet rijden.

+ dat het er imo vet niet uit ziet op een bike uit 92. nofi
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top