Motor-en-Motorrijden #19

Status
Not open for further replies.
Die linkpijp vind ik eigenlijk wel vet op die RSV.
Voor een mooie prijs gewoon doen vass!!
 
Imo geen porum, die uitlaat loopt zoals die "seatpipes voor elk merk" gedoe,
die bochtjes voor je achterbrug ed. Ziet er ook gewoon te nep uit.

Beter dit houden en sparen voor het echte systeem.
Zoals MaitreR liet zien.
 
Inderdaad niet kopen die Gia's Vass, ik zal hier in Frankrijk wel een beetje de advertentie's in de gaten houden of ik iets kan vinden ;)
 
Wat je natuurlijk ook kunt doen (mits die diameters een beetje overeenkomen) Is nu dit systeem kopen en later nog eens linkpipes kopen..

Ik zit ook een beetje te kijken voor een andere demper ofzo.. zo'n Akrapovic Megaphone is ook wel aardig.. vind die korte pijpjes altijd wel vet.. Alleen zijn die nieuwere dempers niet zomaar te krijgen voor mijn cbr.. dus moet ik nog geluk hebben met de maten enzo :P

Akrapovic-Megaphone.JPG
 
ja idd heb het gezien.. bij laser is het volgens mij anders? Alleen die pijpen zijn vet duur :X

Kan natuurlijk ook zonder demping rijden :P
 
Nee dat snap ik :+

Die akra megaphone is btw wel met DB killer te krijgen.. Alleen weet niet in hoeverre dat het dan alsnog te doen is qua herrie :P
 
Ook mooi :)

edit: Prijsjes gezien? :X Beetje te veel voor zomaar een dempertje erbij :).. Plus dat ik volgend jaar wss toch een andere bike koop..
 
Gozer een dorp verder rijdt met zo'n Racefit. Ding is al 3x gescheurd (3 nieuwe gehad van hen steeds). Wel een bizar geluid.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top